A început să își facă bagajul

Sărbătorile au fost și vor fi mereu ocazia în care avem posibilitatea de a fi lângă cei dragi. Aurelia, o foarte bună prietena anul acesta era cât pe ce rămână singură de Paște, mama sa fiind nevoită să rămână în Italia în această perioadă. Situația lor financiară nu este prea strălucită, motiv pentru care Aurelia s-a decis să nu accepte propunerea mamei sale de a o vizita în Italia. Bănuții pe care acestea i-ar fi dat pe bilet îi vor fi folosi acesteia pentru a-și achita taxa la facultate.

imprumut-ifn.jpg

În urmă cu câteva zile, din întâmplare am aflat povestea Aureliei care ma impresionat, motiv pentru care am și decis să o ajut. Varianta ce mi-a trecut imediat prin minte a fost aceea de a face rost de câțiva bănuți pentru ai cumpăra un bilet de avion dus- întors Iași – Milano, aceasta fiind cadoul meu de iepuraș pentru ea. Ultima perioadă fiind una mai critică și pentru mine, astfel că pentru a o ajuta pe Aurelia am apelat la Telecredit IFN SA pentru a obține un împrumut urgent, evitând astfel varianta de a numai găsi bilete de avion către Italia, Paștele fiind momentul perfect de vizite la rude ce locuiesc aici.

credit1

Telecredit IFN SA este un creditor direct ce acordă credite nebancare rapide, în conformitate cu condițiile prevăzute de lege. Din 2014 când s-a lansat pe piață și până în prezent a reușit să se bucure de o ascensiune majoră, motiv pentru care astăzi este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piața  ce oferă cele mai bune credite. Ideea obținerii unui credit online mi s-a părut a fi genială, mai ales că și reușit să o pun în practică.

credit2

Am accesat site-ul celor de la Telecredit IFN SA, în maxim 5 minute am completat formularul prin care am solicitat un împrumut rapid și am așteptat un răspuns din partea acestora. Condițiile impuse le îndeplineam ( am tot ce mi trebuia : un job, un cont bancar și un card), însă eram cumva speriată de ideea că nu o să îmi pot ajuta prietena dacă nu obín creditul. Grijile au dipărut imediat ce am primit un răspuns de confimare a acelui credit până la salariu. Imediat ce luna viitoare voi lua salariu am să îmi achit creditul, pe care l-am făcut pentru a-mi ajuta prietena.

credit3

Cu toate că nu aș fi lăsat-o să stea singură în acele câteva zile de sărbătoare, mă gândesc că mai bine îi va fi dacă se va afla alături de mama ei în Italia. Biletul de avion va fi cadou pentru Adelina, aceasta fiind de fapt și explicția pe care i-am oferit-o atunci când i l-am înmânat. Iepurașul a venit ceva mai devreme la ea … însă altfel nu avea cum să ajungă la mama ei de Paște.

La Telecredit IFN SA am apelat, bilet de avion Aureliei am luat.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Un gând despre &8222;A început să își facă bagajul&8221;

Lasă un comentariu