În vizită la stomatologie

Viața se pare e plină de suprize și spun asta pentru că în ultima perioadă am avut parte numai de peripeții, un exemplu concret fiind și nenumăratele vizite la stomatolog. Încă de mic copil am făcut cunoștință cu această categorie de medici, motiv pentru care eram speriată să îi vizitez, deși unori mai sufeream de durere de dinți.

17498667_651423461732384_6080543293979098788_n

 

În ciuda faptului că nu mă consider o persoană norocoasă, de această dată destinul a fost de partea mea, toate acestei datorită Mariei, noul meu medic stomatolog, pe care o vizitez aproape zilnic, în ultima perioadă. Recunosc că prima dată la cabinetul acesteia am mers dintr-un  alt motiv, însă o dată ajunsă acolo Maria ma convins să mă așez pe scaun pentru a mă controla și a vedea ce se întâmplă cu dinții și măselele mele, de căror durere mă plângeam în ultima vreme.

dentist.jpg

Deși eram   fffffoarte speriată, Maria a reșit să îmi alunge această temere de a merge la stomatologie, datorită încrederii pe care mi-a insuflat-o în acea primă vizită făcută la cabinetul ei. Acum nu îmi mai este frică să merg la stomatologie, fapt demonstrat de vizitele zilnice la cabinetul stomatologic unde lucrează Maria. Probabil că de-a lungul vieții cu toții întâmpinăm astfel de momente, peste care am trecut cu brio.

poveste

Dr. Oetker a lansat o campanie prin intermediul căreia dorește să adune cât mai multe povești de acest gen, pe care am reușit să le depășim într-un fel sau altul. Poveștile pot fi postate pe site-ul  http://www.prajiturifarafrica.ro, fiecare în parte fiind răsplătită cu un euro ce va fi donat către SOS Satele Copiilor.  Donațiile vor fi direcționate către divizia Mama SOS, care oferă copiilor vulnerabili, ce și-au pierdut sprijinul familiei biologice, o a doua șansă, anume aceea de a crește alături de o familie iubitoare.

povest1

Cu cât poveștile #farafrică înscrise pe prajiturifarafrica.ro sunt mai multe,donația făcută de Dr. Oetker va fi mai mare astfel ajutând mai mulți copii aflați la nevoie. Eu mă înscriu în această campanie și te invit și pe tine să o faci, gândește-te că o faci pentru o cauză nobilă.

Lasă un răspuns

