Concediu în România

Ca oricare salariat din România, am beneficiat ca şi anul anterior de minunatul tichet de vacanţă în valoare de 1450 lei. Bucuria în ceea ce mă priveşte pe mine şi pe iubitul meu este dublă al putea spune, amândoi beneficiind de tichete de vacanţă. Poate că pare ciudat, însă de anul trecut noi ne-am făcut planuri pentru concediul sau concediile de anul acesta, asta după ce am primit câteva recomandări de la prieteni ce au descoperit locuri de care nu ştiau, asta datorită platformei online Travelminit.ro.

În comparaţie cu varianta pe care am ales-o noi anul trecut, platforma Travelminit pe lângă faptul că îţi oferă varianta a mii de cazări din România cu care asigură o legătură directă între clienţi şi proprietari, oferă şi varianta de rezervare online, ceea ce nu găseşti prea des. Accesând platforma pentru a ne informa, am găsit şi câteva destinaţii care ne-ar interesa, una dintre acestea fiind La Maisonnette, o locaţie din Braşov ce ne-a atras atenţia amândurora. La Maisonnette era exact ceea ce ne doream: unitatea era renovată recent, deci luxul este garantat, mai mult de atât este situată chiar în Piaţa Sfatului, pe latura opusă Bisericii Negre, o privelişte minunată, dar şi oportunitatea de a ajunge în alte destinaţii foarte uşor.

Iar în ceea ce priveşte rezervarea, aceasta se  face foarte uşor, se trimite o solicitare a cazării/cazărilor alese cu menţiunea că se achită cu voucher de vacanţă. Imediat ce rezervarea s-a realizat, se face  plata cu tichete de vacanţă prin Travelminit, trimiţând către sediul acestora voucherele menționând pe plic numărul rezervării. Foarte simplu aş spune eu şi interesant este şi faptul că tichetele de vacanță se pot valorifica si parțial, în tranșe.

Revenind la recomandarea prietenilor noştri, din cele peste 1500 de unităţi de cazare din Ronânia puse la dispoziţie de Travelminit, pe lângă La Maisonnette, am ales ca destinaţie de relaxare România şi anume Sovata, Sibiul, Praid, Mamaia şi nu în ultimul rând împrejurimile acestora care nu vor scăpa de noi.  În ceea ce priveşte serviciile pe care o să le alegem, ca şi anul anterior o să beneficiem de cazare la care o să adăugăm mic dejun şi că prânzul şi cina niciodată nu se va şti pe unde o să apucăm să le luăm, noi umblân mereu hai –hui.  

Se pare că anul acesta am rezolvat cu tichetele de vacanţă, iar dacă o să fim mulţumiţi cu siguranţă o recomandăm şi altor persoane din jurul nostru.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2019.

Lasă un comentariu