O vacanță la mare plină de soare

Încă de când eram copil îmi plăcea să merg în vacanţă, ba chiar îmi amintesc şi prima mea ieşire cu părinţii, care a fost la Chişinou. Ehe … şi acum mai am papuşa pe care ai mei părinţi mi-au cumpărat-o dintr-un magazin din vamă. Ideea de a hoinări peste tot unde se poate, aş punea spune că s-a accentuat cumva în timp, astfel că ori de câte ori prind un pic de timp liber, îmi fac bagăjelul şi plec de acasă prin locuri în care nu am mai fost.

Următoarea destinaţie în care aş vrea să ajung, normal când o să am cel puţin o săptămână liberă, va fi Hotelul Mioriţa Neptun, localizat în staţiunea cu acelaşi nume, Neptun. Iubesc marea, razele soarelui ce mă urmăresc pretutindeni în timp ce mă plimb cu picioarele prin nisipul de la malul mării şi nu în ultimul rând să privesc în fiecare dimineaţă şi seară cum soarele răsare şi apune.

În ceea ce priveşte vacanţele la mare aş putea spune că sunt „vacanţier avansat” şi spun asta datorită faptului că nu a existat an în care să nu a, cel puţin un sejur la mare pe timpul verii şi dacă era posibil un altul într-un alt anotimp, nu erzitam niciodată. Acum abia aştept să vină varp şi să profit de minunatul sejur în Neptun, unde cu siguranţă o să am parte de o super vacanţă la un hotel de 3 stele. Hotelul la care o să stau este renovat de curând, cu alte cuvinte o să proft din plin de vacanţă.

Vacanţa mea va începe sigur cu o baie, tocmai de asta mi-am şi ales un hotel cu piscină. În ultimele vacanţe la mare, primul lucru pe care îl făceam când ajungeam la hotel şi îmi lăsam bagajele în cameră, fugeam repejor la piscină să mă  „bălăcesc” ca şi copii aia mici. Alte lucruri care au devenit deja rutină sunt paharele cu suc colorat şi super îngheţatele ce se găsesc numai la mare, sincer am mai încercat şi în alte părţi, dar nu sunt la fel. O ceașcă de cafea savurată în fiecare dimineață în balconul în care pot simți mirosul nisipului și auzi valurile mării … ce poate fi mai frumos de atât.

Camera în care o să stau va fi normal cea mai mare şi mai luxoasă, că doar de asta am ales un hotel din Neptun, este renumit în ceea ce priveşte aceste detalii. Ehe, măcar o săptămână să fiu şi eu răsfăţată la maxim. Pe de altă parte nu ştiu cât timp îl voi petrece în cameră, eu fiind genul de persoană căruia îi place să hoinărească, să descopere lucruri şi oameni noi … cu alte cuvinte într-o continuă explorare.

Mai mult ca sigur şi o bună parte din noapţi le voi petrece afară în jurul piscinei admirând minunatul cer plin de stele. Oooo da, ce frumos va fi. Abia aştept să am parte te o astfel de vacanţă.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2019.

Lasă un comentariu