Exclusiv OEM e alegerea corectă

În ciuda faptului că nu mă pricep foarte bine la mașini, în urmă cu un am mi-am cumpărat un BMW i3, achiziție de care nu îmi pare rău că am facut-o. Principalul motiv pentru care am făcur această investiție a fost acela că tata și fratele meu au amândoi BMW, unul BMW Seria 5 și celălalt BMW Seria 7. Atâta timp cât ei au ales aceasată marcă de mașină cu siguranță au avut un motiv pertinent, pe care l-am aflat și uite așa am ajuns să îmi cumpăr și eu BMW, respectiv piese de BMW de la eXclusiv OEM.

bmw1
Dacă până a-mi cumpăra mașină în mintea mea acestea erau asociate cu un „roboțel” cu un volan și patru roți, de când mi-am cumpărat mașina mea, mi-am schimbat radical părerea, asta poate datorită faptului că aceasta a ajuns să facă „parte din familie”. BMW-ul meu a devenit prietenul meu cel mai bun, fiindu-mi aproape în aproape orice moment. Cu toate că foarte multe persoane din jurul meu au ajuns să îmi zică că am devenit dependență de mașină, în sensul că am mereu grijă de ea, poate uneori mai mult decât de mine, nu îmi pasă. Dacă pentru mine mereu i-au cele mai frumoase și elegante haine, bijuterii, etc , de ce să nu i-au și pentru mașina mea cele mai bune piese, originale, de unde din alt decât din magazinul Exclusiv OEM.

bmw2
În ceea ce privește mașina și aici mă refer la reparații și întreținere, persoanele de bază sunt tatăl și fratele meu, eu fiind mai puțin pricepută la mecanică și tot ceea ce ține de acest domeniu. Probabil că sunt și femei care se pricep la astfel de chestii, însă eu nu mă regăsesc. De fiecare dată când am ceva probleme sau presupun că mașina ar avea o defecțiune, vorbesc cu tata sau fratele meu, ei fiind persoanele ce merg cu mașina mea la service.
De când am mașina, unul și poate cel mai important detalii la care țin este acela de a achiziționa pentru ea piese originale, din magazine autorizate, detaliu de care ar trebui să țină cont toți posesorii de mașini.Din punctul meu de vedere piesele de masină pot fi asemănate cu organele unui om, daca folosești o piesă care nu este compatibilă sunt două variante, ori se defectează ea foarte repede, ori există posibilitatea ca pe lângă ea să mai „avarieze”și alte piese ale mașinii.

bmw4
Tatal și fratele meu pentru mașinile lor achiziționează de foarte mult timp piese BMW originale pentru mașinile lor din singurul magazin specializaat în piese și accesorii originale BMW cu livrare din stoc, atât online cât și offline, Exclusiv OEM. Aceștia au afla despre magazin cât fratele meu a avut o defecțiune la mașină și a mers la unul dintre prietenii săi să o repare. Acesta i-a spus că îl ajută, ba chiar îi oferă garanție la reparație, asta doar dacă fratele meu își va comanda piesele de care are nevoie din magazinul Exclusiv OEM, de aici fiind sigur că își cumpără piese originale BMW.

bmw3
Conform spuselor frateluii meu, piese auto BMW găsești mai peste tot, dar nu ai niciodată siguranță cu ceea ce cumperi. Cu toate că prețul acestora poate fi aseamănător cu cele originale, la achiziționarea lor nici nu îți oferă un certificat care să ateste asta. Îmi aduc aminte că după aceea aceasta a comandat din magazinul Exclusiv OEM ulei original BMW și piese BMW seria 5 pentru mașina tatălui meu.

bmw-i3-preview-1-600x338
Iar eu cum sunt o copie fidelă a acestora, bineînțeles când voi avea probleme cu masina, voi apela la fratele meu să mă direcționeze către mecanicul său pentru a vedea ce probleme are mași, ca apoi dacă e vorba despre piese, nu le voi achiziționa decât prin comandă de la magazinul Exclusiv OEM. Dacă ai BMW și ții la el … nu comanda piese din altă parte, alege magazinul Exclusiv OEM .

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu