Cadouri gravate cu Fiber Laser

În ciuda faptului cu suntem abia la sfrșitul lunii octombrie, eu am început să îmi fac planuri cu privire la cadourile de Craciun pe care le voi oferi celor dragi. Această ideea mi-a trecut prin minte zilele trecute, când am fost la cumpărături în supermarketuri, unde deja și-auu făcut apariția în rafturile dulciri dedicate sărbătorii Crăciunului.
Cu toate că mi se parea a fi prea devreme, în momentul în care am văzut ciocolata în formă de Moș Craciun în mintea mea și-a făcut prezența o întrebare a cărui răspuns l-am găsit imediat: Ce cadou voi oferi celor dragi de Craciun? Simplu, ideal ar fi să le ofer un cadou personalizat, iar soluția ar fi aceea de a grava câte un obiect pentru fiecare membru al familiei în parte.

ccc
Din câte îmi adueam eu aminte, cei de la Colop România printre serviciile ce stau la baza activității lor, aveau și un serviciu de gravare, despre care auzisem numai de bine. Mare parte dintre prietenii și cunoștințele ce au beneficiat de serviciile de gravaere a celor de la Colop au fost foarte mulțumiți de rezultatele obținute gravării cu Fiber Laser pentru marcare ultra-rapidă pe metale.
Îmi doresc din tot sufletul ca după imprimarea plăcuțelor de argint cu chipurile membrilor familiei mele, să fie și ei și eu la fel de mulțumită precum cei pe care i-au auzit că au folosit serviciile celor de la Colop România. Conform celor citite pe internet, în prezent cei de la Colop România sunt cunoscuți că importă și distribuie gama completă de gravatoare laser Bodor pentru a acoperi astfel necesitățile oricărei producții publicitare, fie că este vorba de gravare sau de marcare pe diverse tipuri de materiale.

bml-fc
Ideea ce mi-a trecut prin minte a fost aceea de a grava fiecărui membru din familie în parte, pe plăcuțe de argint chipul lor, plăcuțe ce vor fi înrămate cu ramă roșie, pentru a fi în spiritul Crăciunului. Ideea mea părea a fi genială, însă în primă fază eram nevoită să găsesc poze cu chipul acestora, după care să îi contactez pe cei de la Colop România pentru a le transmite „dorința” mea de a realiza plăcuțe de argint placate cu chipurile membrilor familiei mele.

Placheta-farfurie-gravabila-180-mm-argintie_65651_1379946954
Încă de când mă știu, mi-a plăcut să îi suprind pe cei dragi cu cadouri inedite și tind să cred că și anul acesta va fi la fel. Premisa de la care am plecat mereu a fost aceea că un astfel de cadou pe lângă faptul că este realizat special pentru persoana ce în primește, cu siguranță va fi păstrat peste ani și ani, moment în care posesorul își va aminti de mine.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu