A început sezonul petrecerilor

Sfârșitul de an se aproprie cu pași repezi și se pare că în câteva săptămâni se va da startul la „agitația după cadouri”, așa cum îmi place mie să îi zic acestei perioade.  Sărbătoarea Sfântului Andrei este cumva prima sărbătoare ce anunță apropierea sărbătorilor de iarnă.

party

Anul acesta începând din ianuarie am tot organzat petreceri pentru cei dragi, indiferent că au fost în familie sau de o amploare mai mare. Între timp nu am scăpat să partip și la alte evenimente/ aniversări ca și invitat. Ultima la care am participat a fost poate cea mai interesantă dintre toate la care am luat parte în acest an, datorită unui PartySnap. Aparatul a fost creat să surprindă imagini inedite din timpul unor evenimente sau momente importante și de care să ne amintim și în viitor prin intermediul fotografiilor.

party-5

 

Ultima petrecere la care am participat a fost genială din punctul meu de vedere datorită  folosirii unui astfel de aparat. Cu ajutorul acestuia s-a reușit surpinderea unor imagini, care cu siguranță în timp ar fi fost șterse din mintea participanților. Ideea genială de a folosi un astfel de dispozitiv la petrecere ma provocat să testez și eu această minunată creație. Prima idee ce mi-a trecut prin minte a fost să îi organizez lui Andrei, un bun prieten o petrecere supriză pentru ziua lui. Achiziționarea unui PartySnap este o investiție ce îmi va fi de ajutor și în viitor având în vedere că mereu am de organizat petreceri.

party-4

Petrecerea va avea loc pe 30 noiembrie, exact de ziua în care creștinii ortodocși sărbătoresc pe Sfântul Andrei, considerat „Ocrotitorul României” și unul dintre cei 12 Apostoli a lui Iisus. Potrivit vorbelor păstrate din bătrâni noaptea Sfântului Andrei este una în care animalele capătă puteri excepționale, neobișnuite, iat sufletele rătăcite, strigoii și vârcolacii „hoinăresc printre oameni”. Obiceiurile și superstițiile diferă de la zonă la alta a țării, un lucru bun pentru mine, având astfel posibilitatea de a mă inspira pentru petrecerea ce urmează să o organizez pentru Andrei.

Tema care va sta la baza petrecerii va fi aceea de a alunga spiritele malefice şi de găsi ursiţi fetelor singure, plecând de la ideea că Andrei este singur şi trebuie să îi găsesc pereche. Petrecerea va fi animată de distracţie, muzică bună , băutură şi nu în ultimul rând mâncare pe care strigoii şi vârcolacii nu o agrează. Alături de Andrei, usturoiul va fi vedeta petrecerii şi se va regăsi în unele preparate, dar şi alături de acestea.

party-3

În principiu meniul va fi alcătuit din mâncare tradiţional românească, care va avea alături cupe pline cu mujdei (clasic, cu smântănă, cu paste de tomate, etc) invitaţii având posibilitatea de a alege ceea ce le place.Sărbătoarea Sfântului Andrei în ultima perioadă a fost asociată  cu Halloweenul, o idee de care am încercat de profit din plin, după cum se şi poate observa. Acces la petrecere vor avea doar strigoii şi vârcolacii care trec testul usturoiului şi sunt costumaţi autentic.

Suprinderea tuturor acestor momente minunate nu poate fi făcută decât cu ajutorul unui PartySnap, o nouă formă de divertisment ce nu poate lipsi de la nici o petrecere. Un display cu touch screen, conectat la un aparat foto și la o imprimantă perfomantă, toate situate pe un suport specific. Fotografiile ce pot surprinde până la 40 de persoane pot fi personalizate îngăduind plasarea unui cadru reprezentativ petrecerii prin folosirea „fundalului verde”. Distribuirea imaginilor pe Facebook, trimiterea pe mail sau imprimarea lor, permite ca aceste fotografii eveniment să fie vizualizate în timp real și de alte persoane.

party-1

Fotodivertismentul creat de PartySnap în cadrul petrecerii lui Andrei va conduce la o bună socializare între participanții la eveniment, oferindu-le acestora în acelasși timp posibilitatea de a se cunoaste între ei (poate chiar unii își găsesc ursitul/ ursita). Ideea ce mi-a trecut prin gând a foat accea de a fotografia fiecare persoana ce participă la petrecere, iar pe acelea singure am să încerc să le asociez cu căte un partener/parteneră , poate cine știe … usitul și-l pot descoperi și după această seara minunată. Imaginile prelucrate after party o să le trimit fiecăruia în parte … poate, poate iese ceva până la urmă.

party-2

 

PartySnap-ul îmi va fi de mare ajutor și la sărbătorile de iarnă, când am de gând să fotografiez toți colindării, urătorii și semănătorii ce trec pe la ușa mea. Imaginile cu aceștia am să le folosesc apoi prin adăugarea unor decoruri reprezentative fiecărei fotografii în parte.

PartySnap de mi-am luat, party lui Andrei i-am organizat… imaginile le-am memorat!!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Un gând despre &8222;A început sezonul petrecerilor&8221;

Lasă un comentariu