Poveste de iubire cu Christian Tour

Dragostea este un sentiment ce nu poate fi controlat de nimeni, mai mult de atât apare în momente în care nici nu te aştepţi, aşa cum am păţit şi eu în urmă cu câteva luni. Curios este faptul că a fost prima dată când m-am îndragostit de o persoană despre care nu ştiam nimic, practic a fost dragoste la prima vedere.
În ciuda faptului că au trecut câteva luni de atunci, nici astăzi colegul meu de birou nu ştie, sau cel puţin eu aşa presupun, că sunt îndrăgostită de el. Dacă până acum nu am avut curajul să îi spun despre sentimentele mele, în deplasarea în care vom pleca amândoi următoarea săptămână am de gând să îi dezvălui „secretul” pe care doar eu îl ştiu, sau nu.

43505816_2129647650381744_1757227427538403328_n
Întâmplător firma la care lucrăm amândoi, a decis ca în următoarea deplasare în Turcia, ce va avea loc săptâmâna viitoare, să plec eu cu Alexandru, colegul de care eu mă îndrăgostisem. Sincer prima mea reacţie a fost aceea de a refuza să călătoresc cu Alexandru, însă până la urmă am acceptat ideea, astfel având ocazia de a ne cunoaşte mai bine.

Zis şi făcut .. în doar două zile voi pleca în Turcia cu Alexandru, unde sper că voi rămâne mai mult timp decât am stabilit, asta dacă va fi şi colegul meu de aceiaşi părere. În ideea că şi Alexandru simte ceva pentru mine, îi voi propune să mai rămânem câteva zile în Turcia, beneficiind astfel şi de una dintre acele oferte city break oferite de identificată pe internet întâmplător.
Dacă atunci când l-am cunoscut pe Alexandru dacă mi-ar fi spus cineva că voi călători cu el, ba mai mult voi planifica şi un city break în Turcia alături ce acestă persoană probabil că i-aş fi spus că are o mare problemă. Dar uită că totul e posibil, acum rămâne de văzut cum va răspunde Alexandru sentimentelor mele.

Cu toate că nu știu dacă va fi bine să îi spun ceea ce simt pentru el în timp ce suntem plecați în călătoria de serviciu sau doar să îi propun să mergem împreună într-un city break Christian Tour, acela fiind de fapt momentul să îi dau de înțeles că sunt îndrăgostită de el. Înainde de a mă întreba motivul pentru care am făcut aceată alegere îi voi spune că această vacanță ne va oferi ocazia de a ne cunoaște unul pe celalalt și poate ne va decide viitorul, dar asta rămâne de văzut.
Cu toate acestea eu am să fac o rezervare de câteva zile la un hotel din Kemer, un oraș din sud – vestul Turciei, situat la poalele munților Taurus, respectiv pe litoralul Mării Mediteranene.

În ceea ce privește cazarea, aș vrea să mergem la unul dintre acele hoteluri Christian Tour unul dintre motive fiind acela că toate hotelurile din ofertele acestora oferă oaspeților tot felul de facilități incluse în preț. Sauna, baia turcească, piscina interioară, dar și cele interioare respectiv restaurantul principal și restaurantul a la carte sunt locuri în care am avea ocazia să le descoperim împreună și să „profităm” de ele. Terasa situată la malul mării și care dă senzația că ai ocazia să mănânci plutind pe apă … ar fi perfectă pentru o cină romantică , dar mai este până atunci.

Hmmm .. ce frumos vizes …dar doar asta face momentan. Aștept cu nerăbdare săptămâna viitoare … sau mai bine spus ziua în care vom pleca amândoi în Turcia- în interes de serviciu.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2018.

 

Lasă un comentariu