Emoţii într-un buchet de flori

În mintea mea, ziua de 8 martie e mereu asociată cu ziua mamei, deşi toată lumea o sărbătoreşte ca fiind ziua femeii. Până a ajunge la şcoală nu am avut ocazia să îi ofer mamei un cadou în această zi specială, însă în clasa I am avut ocazia de a recupera toţi aceşti an pierduţi, asta doar cu ajutorul doamnei învăţătoare.Îmi aduc aminte şi acum, parcă s-ar fi întâmplat acum câteva zileîn urmă, cum în acea dimineaţă de 8 martie, m-am aşezat la marginea patului mamei, în genunchi şi i-am cântat binecunoscutul cântecel „De ziua ta mamico”. În timp ce îi cântam, ochii mamei s-au inundat de lacrimi, care rând pe rând au început să curgă pe obrajii înroşiţi.

felicitare_de_ziua_ta_mamico1

Încă de atunci, în nici un an, în această zi specială, nu am ezitat ai spune mamei „La Mulţi Ani” oferindu-i în acelaşi timp şi un dar, oricât de mic ar fi fost acesta.  De cele mai multe ori varianta cea mai la îndemână îmi era aceea de a-i scrie o felicitare, pe care, bineînţeles, îmi exersam şi talentul meu de pictoriţă în devenire.

inter2

Femeia, indiferent că este mama sau nu, este o fiinţă specială ce merită, măcar o dată pe an să fie în centrul atenţiei. Femeia este persoana ce dă naştere unei alte persoane, deci cu alte cuvinte rolul ei pe Pămând nu poate fi contestat, ea fiind cea care perpetuiază specia umană. Cu toate că aceasta, femeia poate fi considerată a fi o fiinţă sensibilă, gingaşă, duioasă, dar şi puternică …. căpătat prin intermediul statutului de mamă.

inter1

În ceea ce mă priveşte, ori de câte ori am ocazia, uneori şi fără un motiv anume încercă să îi aduc aminte mamei cât de importantă este ea pentru mine. În urmă cu câteva zile, că tot a fost 8 martie, am reuşit să îmi suprind mama cu un buchet mare de flori comandat dintr-o florărie online, sau mai bine spus renumita Interflora International. Iniţiativa mea a fost una de succes, astfel reuşind să o suprind pe mama, care se pare nu se mai aştepta la un cadou din partea mea, eu fiind deja acasă la momentul sosirii curierului la uşă.

inter

De fiecare dată când i-am oferit mamei cadouri am încercat să o suprind, iar varianta comandă flori online mi s-a părut a fi o idee genială şi care se pare că a avut efectul pe care eu mi l-am dorit. Mama a fost mai mult decât impresionată de ideea mea, ba chiar, imediat ce a plecat curierul ochii acesteia s-au inundat de lacrimi,  astfel eu amintindu-mi de  primul meu cadou făcut mamei cu ocazia zilei de 8 martie.

inter5

Supriza a fost posibilă cu ajutorul celor de la Interflora International (o florărie cu livrare), de unde se pot comanda flori online şi direcţiona direct către persoana ce trebuie să le primească. Ideea de a comanda flori la domiciliu mi-a fost cumva insuflată de o persoană dragă mie, care de fiecare dată când vrea să mă suprindă, îmi trimite flori cadou, indiferent de locaţia în care m-aş afla.

inter6

 

Atât mie, cât şi mamei, ne-au plăcut mereu suprizele, oricât ar fi fost acestea de mici, plecând amândouă de la premisa că gestul şi intenţia contează. Cu toate acestea, florile pentru noi au fost, sunt şi vor fi un cadou deosebit ce a reuşit să ne aducă mereu zâmbetul pe buze.

 

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu