Hoinară prin Mamaia

România dispune de un potenţial turistic ce trebuie valorificat, motiv pentru care, ori de câte ori merg în vacanţă aleg destinaţiile din ţară. În ciuda faptului că suntem abia spre sfârşitul lunii martie, planurile pentru vara ce urmează, sunt deja făcute, principalul motiv fiind acela că de obicei locurile lahotelul la care m-am cazat și acum doi ani, Hotel Aurora Mamaia se ocupă din timp.

hotel

Anul trecut, din păcate nu am reuşit să ajung nici măcar pentru câteva zile la mare, un alt motiv pentru care anul acesta mi-am făcut planificarea din timp pentru a-mi asigura câteva zile de răsfăţ, bine meritate. În urmă cu doi ani când am fost la mare am descoperit un loc de vis, de care am să profit şi în această vară, mai ales că de această dată nu am să merg singură, ci însoțită de mai mulți prieteni cu care am mai avut ocazia să mai ies de câteva ori.

hh

Vacanța de care am avut parte acum doi ani și-a lăsat amprenta asupra minții mele, asta datorită locației unde am fost cazată. Hotelul dispunea de un restaurant, aqua gym, piscină cu cocktail bar și nu în ultimul rând servicii de calitate, cutățenie și confort. Anul acesta am ales același hotel la mare pentru simplu fapt că nu vreau să îmi compromit vacanța mult așteptată, ci vreau să profit la maxim de soare, plajă, apă … fără a sta cu frica în spate că hotelul la care stau nu este cum mă așteptam. Iubesc marea pentru că numai aici scap de griji şi mă pot bucura din plin de câteva zile minunate alături de familie şi prieteni.

hotel2

Distracţia la piscină este una dintre condiţiile de bază a grupului cu care am să plec anul acesta în  „deplasare”. Deşi mi-a fost greu să identific un punct comun al tuturor, sunt sigură că le va plăcea destinaţia aleasă de mine şi vor rămâne cu aceiaşi impresie plăcută cum am rămas eu cu doi ani în urmă. Este destul de greu să mulţumesşti aproximativ 15 persoane, însă soarele, plaja, bălăceala printre valurile mării, mâncărurile alese şi plimbările la răsăritul şi apusul soarelui cu siguranţă vor fi activităţi  de care toată lumea se va bucura.

hotel4

În ceea ce mă priveşte pe mine, principalul detaliu a unui sejur perfect îl constituie faptul de a avea alături de mine persoanele potrivite, cu care să îmi petrec acele zile libere şi lipsa stresului de acasă. Voi încerca să profit de toate variantele de distracţie, înclusiv de bălăceală în piscină la Mamaia pe timpul nopţii, care din punctul meu de vedere este cea mai fascinantă activitate de care am avut parte de câte ori am mers la mare. Deşi nu sunt o persoană romantică, ador să mă plimb pe malul mării în liniştea serii, alături de persoană iubită.

hotel1

Ideea de a fi cazată la un hotel în apropiere plajei a fost unul dintre detalii de care am ţinut cont mereu, astfel având posibilitatea de a simţi ori de câte ori ies pe tesasă camerei, briza mării care îmi provoacă mereu fiori. De altfel, imaginea mării din timpul nopţii mă fascinează, în principiu datorită albastrului perfect al apei şi a valurilor ce îmi i-au mereu privirea şi o trimit nu gândul către infinit.

hotel5

Cu alte cuvinte tot ce a trebuit să fac pentru a-mi planifica o scurtă vacanță la acel hotel din Mamaia la care am mai fost cazată a fost să sun și să cer o ofertă hotel în care am cerut să includă prețuri și pentru cazare Mamaia, piscină Mamaia și restaurant Mamaia, cu alte cuvinte… all incusive. Cerere am făcut .. ofertă am primit .. rezervare pentru 15 oameni am făcut.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un comentariu