Salvată de Creditul pentru investiții

În urmă cu aproximativ 3 ani, cu ajutorul părinţilor mei am reusit să îmi deschid o mică brutărie în m-am decis să pregătesc doar produse tradiţionale. În ideea de a face faţă piaţei, am încercat să mă limitez doar la câteva preparate (turte, pâine la vatră fie ea împletită sau franzelă, gogoşi, poale-n brâu, cornuleţe cu tot felul de umpluturi, nuci şi faguri).

brutarie-3.jpg

De-a lungul timpului am reuşit să îmi fac o piaţă de desfacere, care se pare doreşte să achiziţioneze mai multe produse din brutăria mea, motiv pentru care m-am decis să îmi extind afacerea. În urma unor  mici calcule, am ajuns la concluzia că  pentru ceea ce îmi doresc eu să fac îmi trebuie mai mulţi bănuţi, cu alte cuvinte nu îmi ajungeau bănuţii pe care eu îi economisisem în timp. Eram cât pe ce să renunţ, când un bun prieten mi-a recomandat să încerc un credit pentru investiții, direcţionându-mă către AVBS Credit, o companie de brokeraj cu care el a colaborat în umă cu ceva timp.

AVBS

Recomandările lui aproape că m-au convins să fac un credit bancar pentru a-mi extinde afacerea, motiv pentru care  am contactat un broker bancar, care mi-a explicat în detaliu ce înseamnă obținerea unui Credit IMM. Variantele ce le-am avut la dispoziție au fost cele trei subcategorii : Overdraft și Linia de credit, Credit pentru capitalul de lucru și Credit pentru investiții. Acesta mi-a spus că în timp ce eu îmi fac planuri de dezvoltare a brutăriei, AVBS Credit se ocupă de întocmirea dosarului de creditare … bineânțeles, stabilind împreună cu mine suma, în funcție de nevoile mele și de capacitatea de rambursare a împumutului.

avbs4

Îmi doream enorm de mult să îmi extind afacerea, unul dintre motive fiind acela că nu vroiam să îmi pierd clienții pe care i-am câștigat în timp, aveam nevoie de produse noi cu care să îmi mențin vechii clienți și să câștig alții noi. Trecuse deja doi ani de când pregăteam aceleași produse, deci cu alte cuvinte trebuia să vin cu o inovație și să aduc ceva nou, că între timp au apărut și alți competitori cu care era cazul să încep să mă războiesc pentru a-mi  menține afacerea pe piață.

avbs2

În ciuda faptului că în momentul de față nu mă pot plânge de lipsa clienților, în timp există varianta ca aceștia să fugă către concurență, motiv pentru care vreau să îmi extind afacerea pentru ai motiva să îmi rămână fideli. Planul pe care îl am în minte și pe care i l-am destăinuit și brokerului bancar, ar fi  acela ca pe lângă produsele tradiționale  din zona Molvovei pe care deja le prepar, să încep să mai pregătesc si altele, însă din alte zone ale țării. Probabil că voi fi nevoită să mai angajez și câtiva patiseri, lucru care mă bucură, oferind astfel  o mână de ajutor unor persoane ce nu am un job. Dacă ei mă ajută, o voi face și eu.

The new opportunity on new city

În urma discuției cu brokerul bancar și a calculelor făcute, am ajuns la concluzia că cel mai potrivit credit pentru ceea ce urmează să fac este Creditului pentru investiții. Atâta timp cât banca era dispusă să îmi ofere până la 70% din valoare fără TVA din investițiile ce urmează să le fac, cu economiile făcute reușesc să acopăr restul de 30%. Ajutorul financiar oferit de bancă îmi va fi de folos în achiziționarea unor utilaje noi și mai mari față de cele pe care le dețin, astfel reușind să îmi lărgesc gama de produse de panificație.

avbs5

Împrumut bancar de la AVBS Credit voi lua, gama de produse de panificație îmi voi diversifica și mai multți clienți voi avea !!!

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

