Materiale premium de la Vindem –Ieftin.ro

În momentul în care m-am înscris la facultate aveam în minte o singur drum în ceea ce priveşte carierea mea: să devin ambasador. Cu toate acestea se pare că destinul meu a fost cu totul altul, ajungând să lucrez în administraţie, un loc de care m-am îndragostit şi de unde nu aş pleca pentru nimic în lume. Unul dintre motivele pentru care nu aş face acest lucru este acela că în cei aproximativ 5 ani de când sunt angajată aici am învăţat atât de multe lucruri la care nu m-am gândit niciodată că o să le ştiu.

Lucrând în domeniul proiectelor europene, de-a lungul timpului am avut ocazia să monitorizez construirea a mai multe clădiri, astfel învăţând foarte multe informaţii din domeniului construcţiilor, unul dintre motive fiind acela că am o strânsă colaborare cu firmele de construcţii. Pe de altă parte am avut ocazia de a colabora şi cu departamente precum cadastru, urbanism, aciziţii şi contabilitate de unde de asemenea am aflat şi învăţat lucruri pe care niciodată nu m-aş fi gândit că o să le ştiu.

Poate că pare amuzant, însă imediat ce părinţii mei s-au apucat să construiască casa în care urmează să ne mutăm, în ceea ce priveşte documentele pot spune că m-am ocupar singură, însă la partea cu firma  de proiectare, de construcţii,respectiv materiale necesare construirii casei, am colaborat cu tata. Cu alte cuvinte eu am fost „piatra de rezistenţă” în ceea ce priveşte construirea casei în care urmează să ne mutăm cât de curând.

În ceea ce priveşte firma de construcţii, pot spune că am reuşit să colaborăm cât se poate de bine, încă de la început stabilind cu aceasta faptul că ei se vor ocupa doar de partea manoperă, iar în ceea ce priveşte materialele necesare, de achiziţionarea acestora mă voi ocupa eu şi tata. Bine, rămâne de precizat şi faptul că eu mai colaborasem cu firma de construcţii (la unul dintre proiectele de la serviciu) şi tot de la ea aflasem de materialele premium de la casa de comenzi Vindem –Ieftin.ro. Deci cu alte cuvinte ei erau erau învăţaţi cu această manieră de lucru, ba mai mult am profitat de acest lucru şi le-am cerut mereu părerea cu privire la materialele ce urma să le achiţionez.

Având în vedere faptul că locuinţa ce urma a fi construită se afla în apropierea unei renumit club de noapte/ piscină etc din Iaşi, după părerea ,nu trebuie să rămână mai prejos faţă de aceasta, deci cu alte cuvinte trebuie să fie construită cu materiale de calitate pentru a avea prestanţa dorită. Primul detaliu de care ni s-a recomandat să ţinem cont a fost acoperişul, astfel ajungând la concluzia de a cumpăra ţiglă metalică, care se pare îşi merită banii, conform spuselor constructorilor. Aceştia au avut ocazia de a vedea „evoluţia”țiglei pe mai multe case la care ei au lucrat şi se pare că se merită, iar noi ne-am conformat. Şi dacă tot am ajuns să comand materiale din casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro, am zis să profităm, cumpărând de aici şi acele panori solare pentru casă, că tot e la modă să  reduci consumul de energie.

Şi dacă tot am făcut comandă de ţiglă şi de panouri solare, ce a spus tata, hai să comandăm tot ce avem nevoie şi găsim în casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro. Premisa de la care el aplecat a fost aceea dacă tot se face un transport pentru noi, măcar să aibă ce ne aduce, sa nu „chinuim” oamenii degeaba. Ba mai mult, recenziile video de pe site de la livrarea mărfii a fost un alt motiv pentru care tata a ales să ţină cont de recomandările constructorilor.  Şi uite aşa am ajuns să cumpăram numai materiale (ţiglă, sistem pluvial, tencuială decorativă, tâmplărie PVC, gard şi pardoseală WPC, pavaj, şipcă metalică, tapet, uşi, var ,etx) premium disponibil la preţuri de producători, prietenoase spun cei de la casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro.

Pe de altă parte tata aflase şi de faptul că preţurile variază în funcţie de cantităţile comandate, detaliu la care eu nu m-am gândit, eu având în vedere doar calitatea produselor. Ideea era că puteam obține aproximativ 15-20% economie din achiziție, în cazul în care aceasta era substanțială (costurile de manipulare, depozitare și transport fiind incluse în adaosul comercial aferent produsului).

Dacă cineva m-ar întreba de ce am ales să folosesc materiale de la casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro, ar fi foarte simplu să îi răspund: marfa este ambalata corespunzător fiind livrată direct de la producător motiv pentru care ajunge în cele din urmă în cele mai bune condiții. Acestea și multe altele sunt principalele motive pentru care am ales să achiziționam materiale de la casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro.

Toate acestea fiind spuse (motivele pentru care am cumpărat produse de la casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro) tind să cred că produsele comercilizate de casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro sunt premium.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2019.

Lasă un comentariu