Aleg frumusețea … aleg Aslavital Mineralactiv

 În ultima cu câţiva ani,având câteva probleme de sănătate, am ajuns şi la un medic dermatolog, care pe lângă faptul că ma ajutat să îmi rezolv problema cu care mă confruntam în acea perioada, mi-a recomandat să am grijă de tenul meu. Sincer nici acum nu îmi pot da seama ce reacţie am avut în momentul în care aceast mi-a recomandat îmi îngrijesc tenul, motiv pentru care timp de 5 minute mi-a ţinut o pledoarie ceam de făcut pentru a avea mereu un ten de invidiat.

 Replica ce mi-a rămas întipărită în minte şi care ma provocat în acelaşi timp să am grijă de tenul meu a fost aceea că„mediul în care trăim este poluat, ceea ce înseamnă că nu este un atu pentru sănătatea pielii, iar tenul, fără o îngrijire atentă, se va degrada în timp”. Recomandarea acestuia a fost aceea de a a-mi îmi îngriji tenul „prin mineralizare,regenerare și detoxifiere ” cu ajutorul unor produse cosmetice ce oferă tenului„o infuzie de tinerețe și tonifiere”.

Cu toate că mi-a fost foarte greu să urmez sfatul doctoriței, de-a lungul timpului am testat tot felul de creme, care au dat sau nu rezultatele așteptate de mine. Ori de câte ori măîntâlneam cu prietenele mele mereu le ceream sfatul cu privire la anumite creme, însă tot nu am reușit să găsesc niște produse care să mă mulțumească. Soluția pe care am gasit-o între timp a fost aceea de a merge din nou la doctorița care mi-a recomandat acele creme de mineralizare, regenerare și detoxifiere, pentrua mă sfătui cu o gamă de produse care să mi se potrivească.

Doctorița m-a îndemnat să încerc “noua gamă gamă Aslavital Mineralactiv creată pe baza argilei 100% naturale”,care deși nu a ieșit pe piață de foarte mult timp, se pare că a avut un succes garantat. Cu toate că aveam încredere în doctoriță, când am ajuns acasă am căutat și pe internet informații despre gama Aslavital Mineralactiv. Prima informație pe care am găsit-o despre Aslavital Mineralactiv, a fost că este “prima gama românească creată pe baza argilei 100% naturale, provenită din Munții Pădurea Craiului”.

Această frază ma provocat să citesc în continuare despre gama Aslavital Mineralactiv, astfel aflând despre toate acele “beneficii: hidratarea, detoxifierea tenului și protejarea sa împotrivaefectelor stresului urban, regenerarea celulară naturală” despre care doctorul dermatolog îmi vorbise.Informațiile aflate m-au provocat să testez un produs din această gamă, maiexact Apa micelară cu argilă, despre care citisem mai multe review-uri a unor persoane ce au folosit-o.

Toate acele beneficii terapeutice (remarcabilă putere de absorbţie; proprietăţi de gresante; acţiune antitoxică şi potenţarea forţelor de apărare aleorganismului; bun antiseptic, bactericid şi dezinfectant; argila curativă,extrasă în condiţii igienice, este sterilă din zăcământ, fiind complet lipsită de germeni; puteri de echilibrare radioactivă a corpului; cicatrizant; remineralizant eficient, fiind un amestec complex de silicaţi de aluminiu şi având încompoziţie oxizi de aluminiu, fier, magneziu, calciu, oxizi alcalini, anhidridătitanică, oligoelemente; reîncarcă celulele organismului cu energie vitală,revigorându-le) și beneficii cosmetice (absorbant de impurităţi, detoxifiere a pielii; remineralizant, tonifiant; regenerant, stimulează procesele de repararea tegumentelor; antistres, antioxidant, antiradicalic; revitalizant pentru metabolismul celular) au fost motivele ce m-au provocat să folosesc produse din gama Aslavital Mineralactiv.

Dacă prima dată am început cu apa micelară, acum pot spune că am ajuns să folosesc o mare parte de produse din gama Aslavital Mineralactiv. Eu sunt mulțiumită de ele, dacă vrei să te convingi, nu ezita să le încerci.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu