Am ales să trăiesc sănătos

În ultimiiani din cauza unei problme de sănătate, am încercat să am o grijă deosebită înceea ce privește mâncarea, cu alte cuvinte am încercat pe cât posibil să evit a mai cumpăra tot felul de produse din comerț, iar fraza are m-a provocat să fac acest lucru a fost „Trăiește sănătos, identifiată mai în toate afișele lipite pe pereții spitalelor în care am tot fost.

Dacă de obicei mergeam să îmi fac cumpărăturile în supermarket, acum ori de câte ori am ocaziale înlocuiesc cu piețele, unde am ocazia de a cumpara tot felul de produsecomercializate direct de către producători, cum spun aceștia, 100% naturale.

Mareparte dintre fructele și legumele pe care le cumpăram din piață le foloseampentru a-mi face fresh-uri, pe care m-am obișnuit să le consum atât după masă,cât și seara înainte de mâncare. De-a lungul timpului mi-am tot cumpărat totfelul de aparate de preparare a fresh-urilor, azi ajungând să folosesc un storcător prin presare la rece, Hurom,de care sunt mai mult decât mulțumită și care se pare va rezista foarte mult lamine în bucătărie, având garanție 10 ani la motor.

Unuldintre motivele pentru care sunt atât de încântată de produsul celor de la Hurom, este faptul că fresh-urile obținutecu ajutorul acestuia conțin cu până la 6ori mai multe vitamine, minerale și enzime, în comparație cu celelaltestorcătoare pe care le-am folosit până al descoperi pe acesta. Acum pot spunecu mâna pe inimă că acest storcător, despre care am aflat că pe forum-uri este denumit “Gură mare de alimentare”,este exact ceea ce căutam pentru a-mi pregăti fabuloasele mele fresh-uri cu fructe și legume.

Acum, că au trecut atâția ani de când am început să fac o schimbare în viața mea în ceea ce privește regimul alimentar și mai ales că am descoperit și storcătorul prin presare la rece de la Hurom, nu regret nici cum că am ales această cale –Trăiesc sănătos !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2018 !

Lasă un comentariu