Îmbrăcămintea mă reprezintă

În ciuda faptului că  astăzi nu prea mai sunt genul de persoană căruia să îi mai pese ce cred ceilalți despre mine, în urmă cu câțiva ani părerea persoanelor din jurul meu conta forte mult pentru mine. Felul în care arătam, mă refer la îmbrăcăminte, a fost mereu o problemă pentru mine.O mare dilemă am avut mereu când urma să mă întâlnesc cu cineva, plecând mereu de la ideea că nu as vrea ca cineva să își facă o părere proastă despre mine sau să creadă altceva decât ceea ce sunt. Rochii elegante, blugii, cămășile și papucii fără toc, dar eleganți au făcut mereu parte din viața mea, iar dacă uneori sunt nevoită să ies din tipar mi se pare că exagerez.

Îmi aduc aminte și acum că la un moment dat m-am întâlnit cu un băiat de care eram cumva îndrăgostită, dar pentru faptul că nu știam dacă și el are același sentimente față de mine, aveam o mare dilemă cu ce să mă îmbrac. Cu toate cămereu mi-a plăcut să mă îmbrac casual, atunci nu eram convinsă dacă era ok să mă îmbrac așa sau nu. Cu toate acestea, nici prea alegant nu mă putem îmbrăca, era doar o simplă întâlnire.

 Ideea ce mi-a trecut prin cap a fost aceea de a combina acele două stiluri, astfel reușind să obțin ținuta perfectă pentru o întâlnire. Cu toate că primisem sfaturi de laprietenele mele să mă îmbrac ceva mai sexy pentru al cuceri, eu mi-am făcut decap doar cum am vrut eu. O rochie elegantă sau o fustă și o bluziță elegantă cemerg perfect cu o pereche de pantofi cu toc, consider eu că sunt o ținută perfectă pentru o întâlnire.

 Revenind la întâlnirea pe care am avut-o, se pare că combinarea celor două stiluri de îmbrăcăminte, ma făcut să fiu pe placul persoanei cu care m-am văzut și spun asta datorită frumoasei povești de dragoste ce a urmat.

Acest articol este scris pentru SuperBlog2018.

Lasă un comentariu