O vacanță de neuitat

Marea este una dintre destinațiile de vacanță preferate în perioada verii sau mai bine spus o dată ce căldura își face simțită prezența. În ceea ce îi privește pe români,  Marea  Neagră este locul preferat unde își petrec mare parte din concedii. În ultimii ani, conform statisticilor, litoralul românesc a fost ”invadat” și de turiști străini, care au preferat să aleagă această locație ca și destinație de vacanță.

 

În ceea ce mă privește pe mine, ador să merg la mare și în ciuda tuturor, aleg Marea Neagră, unul dintre motive consituindu-l peisajul de jur împrejurul acesteia. Anul trecut, spre exemplu, una dintre cele mai bune oferte de cazare am găsit-o la Hotel Aurora Mamaia și aici nu fac referire doar la prețuri, ci și la servicii și nu în ultimul rând la poziționarea acestuia.

sigla-logo-aurora

Situarea hotelului în apropierea plăjii, dar în același timp și de Constanța, mi-a oferit ocazia de a ”oscila” între acestea două, la un moment dat fiindu-mi foarte greu să mă decid care mă atrage mai mult. ”Răpită” am fost cumva și de tot ce a însemnat serviciile hotelului (distracție la piscină, cazare hotel), minunata plajă și toate acele obiective turistice Constanța.

Constanța datorită obiectivelor turistice ce le găzduiește a reușit să mă provoace ca în acele perioade din zi în care soarele era prea puternic pentru a sta pe plajă,  să o colind în lung și lat, descoperindu-i rând pe rând minunățiile ce le adăpostește. Dacă ar fi să enumăt toate acele obiective din Constanța pe care le-am văzut, că dacă ar fi fost să le și vizitez, probabil că ar fi trebuit să îmi i-au câteva săptămâni de cazare în Mamaia.

 Cazinoul și Acvariul sunt două clădiri impunătoare ce au reușit să îmi facă cu ochiul, provocându-mă în același timp să le descopăr. Cazinoul a rămas în mintea mea ca o mare enigmă asta datorită faptului că nu am reușit să pătrund în interiorul acestuia decât prin intermediul pozelor identificate pe internet. Cu toate acestea impunătoarea clădire a Cazinoului va rămâne după părerea mea o mare emblemă a orașului, în ciuda faptului că vizitatorii nu o pot admira decât din exterior. În ceea ce privește Acvariul, incursiunea făcută printre impozantele expoziții de faună și floră acvatică ma făcut să mă simt ca și cum m-aș fi aflat într-un glob de sticla cufundat într-un ocean.

14__farul_genovez

Îndepârtându-mă de Cazinou, pe faleză am observat Farul Genovez, un monument important pentru istoria orașului Constanța. În ciuda faptului că farul numai funcționeză din anul 1905, cand a fost înlocuit cu un far modern, aceasta a continuat a fi o emblemă a a orașului Constanța. Pe lângă acestea, influențele Greciei și Romei antice, turcești, evreiești, armenești, lipovenești se mai fac simțite și astăzi în Constanța, în ciuda celor peste 2500 de ani ce au trecut.

Revenind la hotelul în care am fost cazată alături de familia mea, mai bine de o săptămână și de unde nu am fi plecat, asta datorităă faptului că era un hotel la mare, un hotel cu piscină, un hotel în care ne-am simțit mai bine ca la noi acasă. Piscina, restaurantul și cazarea excepțională de care am avut parteîn tot acest timp …ne-a făcut să uităm de casă.

Acest articol este scris pentru SuperBlog Spring 2018.

 

Un gând despre &8222;O vacanță de neuitat&8221;

Lasă un comentariu