Sănătate la pahar cu Hurom

În urmă cu câteva  zile am citit un articol, în care erau prezentate date despre numărul persoanelor care nu consumă suficiente fructe și legume, statisticile arătând că procentul acesta este de 81%,  îngrijorător aș spune eu. Întrebarea de la finalul articolului mi-a dat de gândit, astfel că imediat mintea mea au început să apară tot felul de idei cu privire modul în care ar trebui să le schimbăm stilul de viață actual al adulților cu unul mai sănătos.

storcător 1

În astfel de situații, dacă aș fi în postura de a face ceva în acest sens, copii ar fi după părerea mea pionul principal, încercând prin intermediul acestora să îi educăm şi pe adulţi. Abordarea problemei  în sens invers, în care copii ar deţine rolul principal în ceea ce priveşte adoptarea unui stil de viață sănătos, cu siguranţă va da şi rezultate.Copii, după părera mea pot avea un rol decizional în astfel de situații, astfel că aș apela la tot felul de campanii de promovare a unui stil de viață sănătos, ce se va desfășura în grădinițe și școli. Sucurile au fost mereu pe placul celor mici, astfel că as profita de această oportunitate, învățându-i să îți prepare singuri unul, care va fi şi 100% natural. Identificarea grupului țintă a fost usor, următorul pas fiind acela de a identifica un aparat care să prepare suc.

storcator-

Internetul cel mai de nădejde prieten, virtual bineînțeles, în doar câteva minute, ma ajutat, să ajung în magazinul profistore.ro, unde am identificat exact ceea ce căutam și care se plia exact pe ceea ce căutam, cel mai nou storcător prin presare la rece, Hurom. Planul meu ar începe să funcționeze imediat ce aș merge din grădiniță în grădiniță și din școală în școală, unde aș vrea să îi învăț pe cei mici să își prepare propriul suc.

storcător

 

Promovarea campaniei mele ar începe cu postrea prin grădinițe și școli a unor afişe ce ar avea ca moto “Trăiește sănătos” – un îndemn către cei mici cu privire la ceea ce au de făcut. De asemenea, prin intermediul afişului  intenţionez să îi anunț pe cei mici, inclusiv cadrele didactice de ziua în care aș poposi la ei în școală, pentru ai învăţa pe cei mici să îşi prepare singuri un pahar de suc. Precizarea pe care o voi face pe afişe şi cu care cred că voi şi avea succes deplin ar fi aceea ca fiecare copil în parte să aducă cu el la școală/ grădiniță un fruct căruia lui îi place şi din care cred că pot face suc.

storcător 4

Ideea cu care plec la drum ar fi acea că transformarea propriului fruct în suc, îi va face pe cei mici să şi consume rodul muncii lor, sucul rezultat din fructele aduse de ei. În ideea de ai provoca să învețe să își facă singuri suc, în fiecare școală / grădiniță în care aș merge, aș lasa câte un storcător prin presare la rece, Hurom, astfel copii având posibilitatea de bea suc 100% natural, în fiecare zi.

storcător 3

Bazându-mă pe intuiție, aș vrea să cred că acest obicei se va transforma în rutină, astfel, copii cerându-le la un moment dat și părinților să facă cu ei suc natural acasă, un obicei ce poate în timp se va transforma în obişnuintă şi pentru aduţi, anume de a bea suc 100% natural în fiecare zi.

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu