Imaginația nu are limte … Answear.ro

Încă de când mă ştiu am fost o persoană căruia nu i-a plăcut rutina, mereu simţind nevoia de a schimba ceva de la o zi la alta.Imaginaţia mea niciodată nu a avut limite .. astfel că ori de câte ori am ocazia de a-mi lasa amprenta asupra unui lucru, eveniment sau orice altceva, o fac fără a ezita.

answear3
Ultimele idei trăsnite ce mi-au trecut prin minte s-au datorat în principiu vizualizării clipurilor campaniei TV Answear, care m-a provocat să fac o scurtă vizită în dressing … pentru o scurtă inventariere a gardrderobei. Ideea iniţiată de cei de la Answear.ro, de a face o fotografie sau un video prin care să arătăm cum testăm noi moda sau articole vestimentare în diverse situaţii, a ajuns exact unde trebuia, la urechile mele.

Answear.ro oferă tuturor participanţilor posibilitatea ca printr-un simplu share pe Facebook sau Instagaram cu hashtagul #WeAreTheAnswear să a fotografiei sau video-ului realizat, să câştige un Fiat 500 şi vouchere Answear, inclusiv premii garantate – puncte în valoare de 100 lei pe care le poți valorifica la cumpărături.

answer
Și cum Diana nu stă pe gânduri …am fugit la dressing și am început să răefoiesc hainele. Primul articol vestimentare ce a suferit modificări a fost o rochie neagră, pe care nu o mai îmbrăcasem de ceva timp, asta datorită faptului că o consideram monotonă. Ideea ce mi-a trecut prin minte în clipa în care am văzut-o, a fost aceea de ai reda „un pic de viaţă” accesorizând-o în doar câteva minute cu o cravată foarte viu colorată, pe care, de asemenea, nu o mai folosisem de prin liceu. Rochia cea monotonă, datorită cravatei super colorate, dar şi a fundiţei realizată din capetele acesteia, s-a transformat într-o superbă rochie ce va atrage privirile celor din jur, indiferent de evenimentul la care o voi purta.

answer1
În ceea ce privește papionele de care am fost obsedată o bună perioadă de timp, am încerat și pe ele să le valorific cumva, transformându-le în accesorii pentru prins părul, cu ajutorul unor elastice ce le aveam cumpărate de curând. Imediat ce am terminat cu papioanele și cravara, mi-am țintit privirea asupra unei genți la care vroiam să renunț a o mai purta, dar parcă toși aveam o reținere.

answear
Bareta din lanţ a acesteia sau mai bine spus o parte a acesteia, l-am transformat cu ajutorul unui elastic, cu care i-am unit capetele, într-o minunată bentiţă. De asmenenea, cum lanțul pe care îl aveam la geantă era destul de generos, am avut posibilitatea de a-mi face din el și o curea pe care să o pot asorta unor rochițe sau bluze din garderobă. Fundița roșie ce pe care am atașat-o acestuia, pentru ai prinde captele, îi va oferi rochiței sau bluzei cu care o voi sorta, o notă de eleganță.

answear1
Clipurile campaniei TV Answear a reușit să mă motiveze să fac o vizită în dressing … unde în câteva minute am reușit să fac ”ravagii” printre hainele și accesoriile pe care nu le mai purtasem de ceva vreme. Sper ca mesajul acestora să fi ajuns și la urechile alotor persoane, care sper au avut aceași initiativă ca mine.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu