Promovarea online atrage succesul

În prezent mediul online constituie, după părerea mea, cea mai eficientă modalitate de promovare a unui produs, servicii sau pur și simplu a unei companii. Un detaliu pe care ar trebui cu toții să îl conștientizăm ar fi acela că trăim într-o lume ce se află într-o continuă mișcare asta datorită tehnologiei ce avansează de la o zi la alta.

Promoveaza-te

Astăzi dacă aș avea ocazia de a-mi face propria afacere, primul lucru la care aș apela ar fi acela de a-mi deschide un magazin online, precum cei de la Hotmama, cunoscut ca fiind cel mai hot magazin online ce comercializează  haine gravidă și  haine alaptare dedicate în special gravidelor și mămicilor care alăptează. În ciuda statutului meu, principala mea misiune nu ar fi aceea de manageriere a afacerii, ci aceea de a o face cunoscută, sau altfel spus, de a o promova … și cum altfel decât în mediul online.

promovare2

Probabil că dacă aș fi avut posibilitatea de face parte din echipa celor de la Hotmama, prima mea intervenție ar fi fost aceea de a încheia colaborări cu parteneri media, în ideea de a-mi face cunoscută afacerea prin intermediul publicațiilor acestora. Platformele Chic – Elite și Mujer sunt după părerea mea două destinații perfect pentru a promova articole vestimentare pe care orice viitoare mămică le poate purta mult timp chiar și după perioada sarcinii.

promovare1

În ciuda faptului că magazinului Hotmana comercializează haine destinate femeilor însărcinate ( rochii de seară special create pentru sarcină sau alăptare, pantalonii flaușați pentru gravide sau colecția office pentru o gravidă activă), acestea pot fi cumpărate și de către alte persoane în ideea de a le face cadou viitoarelor mămici.

promovare

Colaborarea cu parteneri media precum Chic – Elite și Mujer m-ar ajuta să fac cunoscute articolele vestimentare pentru viitoarele mămici (haine gravidă și  haine alaptare) în rândul tuturor cititorilor acestor platforme. Promovarea produselor în mediul online, mai ales în cadul unor platforme acceste în special de femei, nu poate decât să propulseaze afacerea către succes.

promovare4

O altă super idee ce mi-a trecut prin minte și care poate ar și funcționa în promovarea magazinului online Hotmama și a prodselor dedicatelor viitoarelor mămici, ar fi aceea de a posta pe blogul meu un articol, dar nu unul clasic, ci unul alcătuit din părerile mămicilor ce au făcut cumpărături de pe Hotmama. Aș încerca să adun într-un singur loc părerile postate de mămici pe diferite forumuri de discuții cu privire la produsele comercializate în magazinul Hotmama.

promovare3

Întotdeauna am fost de părere că orice experință împărtășită de o persoană ce a folosit un anumit produs poate fi cea mai eficientă și veritabilă reclamă făcută respectivului produs. Feedback-ul celor din jur au astăzi un mare efect asupra acestei lumi al cumpărăturilor virtuale, cu toții fiind tentați să aflăm ce spun cei din jur cu privire la un produs cumpărat și folosit de ei.

promovare5

Reclama și feedback-ul unor foști clienți pot avea efecte atât pozitive, cât și negative asupra unei afaceri în această lume a tehnologiei când aveam ocazia de a comunica cu oricine, despre orice și în fie ce moment. Așa că trebuie să fim atenți, clientul nostru e stăpânul nostru !!!!

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.

Reclame

2 gânduri despre &8222;Promovarea online atrage succesul&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s