Clientul nostru, stăpânul nostru

”Reclama e sufletul comerțului” este o sintagmă ce descrie perfect modul în care o companie sau orice alt timp de comerciant dorește să își promoveze produsele pe care dorește să le comercializeze. Mediul online este astăzi locul perfect de promovare a unor servicii și produse ce urmează a fi vândute, principalul motiv fiind acela că în ultimul timp a devenit un spațiu suprapopulat.

Promoveaza-te

Prezentă fiind mai tot timpul în spaţiul online, de-a lungul timpului am avut ocazia de vedea cum din ce în ce mai multe companii cu un mare succes internaţional, încercă să pătrundă pe piaţa din România, care din punctul meu de vedere este încă reticientă la tot ce înseamnă nou. Un exemplu concret îl constituie brandul EDIFIER, o organizaţie internaţională ce „a luat naştere” în anul 1996 şi care în timp a crescut, astăzi putându-se „lăuda” cu cu operațiuni în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și în regiunile Asia-Pacific.

60991_138209192892178_3516603_n.jpg

Scopul brandului EDIFIER, ce poate fi definit prin intermediul a trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate este acela de a deveni lider recunoscut la nivel internațional în furnizarea de soluții audio premium și să ofere cea mai bună experiență audio posibilă. În domeniul producţiei muzicale EDIFIER a intrat cu sistemul de boxe S2000Pro, prin intermediul căruia aceştia au reuşit să încorporeze tehnologia de sunet de ultimă generație într-un design clasic, mixând stilul clasic cu sensibilități și progrese moderne.

boxa Edifier2

Pe piaţa din România brandul EDIFIER a venit cu sistemul de boxe S2000Pro, o nouă tehnologie ce poate fi considerată a fi de maximă eleganţă, datorită componentelor de calitate superioară şi construcţiei robuste. În același timp sistemul poate fi considerat și luxos datorită celor 4 prestări pe care sistemul le deține  (EQ): vocal, monitor, clasic și dinamic. Integrarea și comercializarea sistemul de boxe S2000Pro pe piața din România poate fi un adevărat succes, secretul de bază constituindu-l campania de promovare online.

boxa Edifier1

Spre exemplu, dacă aş avea ocazia de a lucra la o companie precum EDIFIER, iar rolul meu ar fi acela de a promova produsele acestora, primul lucru pe care l-aş solicita „şefilor” ar fi acela de a organiza o campanie de testare a tuturor produselor pe care aceştia le comercializează. Prezenţa brandului EDIFIER pe piaţa din România prin intermediul unei astfel de campanii va fi un adevărat „BOOM”, acest lucru datorându-se în principiu faptului că oamenii vor avea ocazia de a testa produsele acestora înainte de a le achiziţiona.

boxa Edifier3

Vocea persoanelor ce au testat produsele brandului EDIFIER va avea ecou în special în mediul online, una dintre condiţiile impuse acestora înainte de a testate produsele brandului fiind aceeia de a oferi un feedback vizibil în spaţiul online. Părerile persoanelor ce au testat produsul, în cazul nostru sistemul de boxe S2000Pro, pot fi suficit de pertinente pentru a face pe cineva să cumpere un produs. Unele persoane pentru a face o anumită achiziție, mai ales când vorbim despre un produs nou intrat pe piață, au uneori nevoie de un impuls, iar părerea unei persoane neutre poate fi de impact.

E25HD-Luna-Eclipse-Home-Theatre

Rețelele de socializare, forum-urile și site-urile ce permit postarea unor recenzii a diferite  produse și servicii sunt ”luate cu asalt” de către viitorii cumpărători al unui anumit produs sau serviciu pe care urmează să-l achiziționeze și despre care nu știe nimic. Feedback-ul unor persoanelor ce au achiziţionat şi testat un anumit produs, poate constitui după părerea mea cea mai bună promovare a acestuia, astăzi  majoritatea persoanelor fiind din ce în ce mai mult tentate să ţină cont de părerile celor din jur înainte de a face orice fel de investiţie.

boxa Edifier4

Toate acestea fiind spuse, astăzi susținerea clienților care au testat produsul sau serviciul vândut, va transforma afacerea în una prosperă, motiv pentru care toți cei care își doresc să aibă o afacer de succes, non stop trebuie să țină legătura cu clienții, care conform zicalei … Clientul nostru, stăpânul nostru.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s