Hai în SUA cu Work & Travel

Îmi aduc aminte, în liceu fiind mereu eram invidioasă pe prietenii mei care erau deja la facultate și beneficiau de programul de schimb cultural internațional al Departamentului de Stat al SUA Work and Travel USA. Anul trecut când am intrat și eu în această lume a studenților, printre primele lucruri pe care le-am făcut a fost acela de a mă informa cu privire la programul Work & Travel prin CND Vacanțe Speciale.

work

Primul detaliu ce mi-au atras atenția în cadrul programului au fost acele avantaje work and travel, care după părerea mea nu fac decât să atragă cât mai mulți studenți ”în mrejele sale”:

  • șansa de a întalni cultura americană, de a descoperi America, de a vizita orașele preferate și a muncii pe perioada vacanței de vara pentru a câștiga banii investiți în program și a calatori prin locuri de neuitat;
  • oportunitatea de a exersa limba engleză și a o îmbunătați gratuit;
  • șansa de a câștiga o nouă perspectivă asupra vieții, de a observa propria cultura și a percepe asemănările dintre culturi ;
  • extinderea interacțiunii comerciale, îmbunătățirea cunoaștintelor într-o companie globală, ințelegerea culturii de business, câștigarea experienței de muncă internatională;
  • experimentarea unor situații neobisnuite, câștigarea unor abilități necesare traiului zilnic;
  • posibilitatea de a lega prietenii cu studenți Work and Travel din diverse țări;
  • câștigarea independenței și a maturității.

 

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_00

În primul an nu am reușit să beneficiez de programul Work & Travel USA, însă anul acesta voi face tot ce îmi stă în putință pentru a ajunge în SUA ….unul dintre motive fiind acela că îmi doresc enorm de mult să vizitez câteva locuri ce au reușit să îmi facă cu ochiul de-a lungul timpului.  New York, Las Vegas, Los Angeles, Miami și Washington DC sunt destinații în care țin neapărat să ajung, asta datorită atracțiilor turistice din fiecare oraș în parte.

New York-ul a fost mereu un oraș ce ma fascinat, asta datorită faptului că adăpostește pe teritoriul său toate culturile lui. În mintea mea acest oraș a fost mereu asociat cu sediul ONU, Universitatea Columbia, Central Park (considerată una dintre cele mai mari grădini publice din lume), Statuia Libertății și nu în ultimul rând Intrepid Sea-Air-Space Museum.

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_06

 Un alt oraș pe care țin morțiș să îl explorez este Washington DC, asta poate datorită diferitelor destinații ce se regăsesc pe teritoriul acestuia.  Casa Albă, The National Mall, Monumentul lui Lincoln, Parcul Național Zoologic, Capitoliul Statelor Unite ale Americii, și nu în ultimul rând boutiqurile, magazinele de antichități și piețile care se pare își așteaptă vizitatorii cu brațele deschise.

Pe lista orașelor ce vreau să le vizitez este și Los Angeles, care conform celor citite este una dintre cele mai complexă și atrăgătoare metropolă, dar și  principala atracție a Californiei. Pe lista obiectivelor ce vreau să le vizitez în acest minunat oraș se află County Museum of Art, Page Museum, The Getty Center, Deșertul Mojave, Griffith Park și nu în ultimul rând Universal Studios, un parc cunoscut datorită apariției sale în foart multe filme.

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_05

Un ultim oraș pe care voi face tot posibilul să îl vizitez este Miami, cel mai exotic, cu cea mai mare diversitate culturală și cosmopolit oraș al Statelor Unite ale Americii. Destinațiile precum Vizcaya Museum and Gardens și Miami-Dade Cultural Center, Everglades National Park, Theater of the Sea și Bahamas sunt și ele locuri prin care aș vrea să ajung să le vizitez măcar câteva minute.

Visul meu de a face tur panoramic al acestor orașe va deveni realitate dacă anul acesta mă voi afla printre studențiii selectați în cadrul programului Work and Travel Vacanțe Speciale. Progrmul se realizează în România prin intermediul societății CND MANAGEMENT SOLUTIONS (societate ce se poate mândri cu o experiență de 8 ani în conducerea unei agenții Work and Travel, deținatoare a agenției de turism touroperatoare CND – VACANTE SPECIALE).

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_12

Motivul principal pentru carea vreau să beneficiez de acest program ar fi acele de a vedea ce înseamnă să lucrezi cu oameni pe care nu îi cunoști, nu vorbesc aceiași limbă cu mine, cu care poate dacă stau bine și mă gâdesc nu am nimic în comun.. Dar poate nu e chiar așa. Programul work and travel în America dedicat studenților îmi va oferi oportuniatea de a  elucida acest mister dar și de a-mi face prieteni …poate chiar identificarea unui loc de muncă de care să pot beneficia după terminarea studiilor.

Programul work and travel în America îmi va oferi oportunitatea de a vedea cu ochii mei ce înseamnă să lucrezi peste mări și tări, cu oameni necunoscuți ….o experință de care vreau să profit la maxim.

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. „

Lasă un răspuns

