Escapadă la Hotel Royal Poiana Braşov

În ciuda faptului că sunt o persoană foarte energică şi care simte nevoia tot timpul să facă ceva, unoeri simt nevoia unei pauze sau mai bine spus, de a fugi din rutina de zi cu zi. O astfel de evadare pentru mine, se aseamănă mai mult cu o fugă într-un loc în care nu am fost niciodată, astfel având posibilitatea de al descoperi. Ideea de a cerceta, de a vedea şi de a decoperi lucruri noi, ma incitat mereu, întreaga mea atenţie fiind canalizată doar asupra acelui lucru.

Hotel Royal 3
O locaţie în care nu am fost niciodată şi pe care am descoperit-o de curând, este un hotel Poiana Brașov, ce este situat la doar 28 km de Sinaia, respectiv 6 km de Brașov și 10 km de Predeal. Poziționarea hotelului la o distanță atât de mică de cele trei destinații montane enumerate anterior este o provocare de nerefuzat, mai ales în perioada de iarnă, perfectă pentru o vacanță la munte.

hh
Pe lângă toate cele enumerate și camerele Hotel Royal Poiana Braşov primesc cu brațele deschise pe toți „mofturoși” care iubesc confortul, acestea dispunând de televizor, telefon, balcon, frigider, birou, încălizire, canale prin cablu, etc. Cu alte cuvinte nu am de gând să merg singură în aceată locație, ci alături de câțiva prieteni … care sunt majoritatea căsătoriți … ba chiar unii au și copii. Atunci când aceștia vor auzi de cazare Poiana Brașov, cu siguranță îmi vor sări în cap și se vor ține scai de mine, până voi accepta să mi se alăture în mica mea escapadă la munte. Aceștia vor fi foarte încantați să mă însoțească, cu siguranță le va plăcea locația aleasă de mine, mai ales că au și ceva beneficii la cazare, în ceea ce privește prețul camerei (prețul patului suplimentar solicitat pentru cei mici variază între 15 și 20 euro).

Hotel Royal 4
În mintea mea, în momentul identificării acestui Hotel Royal Poiana Braşov, au început să roiescă tot felul de imagini sau mai bine spus un program bine stabilit pentru fiecare zi de vacanță, ce cuprindea tot felul de activităţi, ski, săniuş, saună, biliard, darts …fiecare zi fiind încheiată cu o cană de vin cald pe terasa hotelului. Încă de eram copil iubeam zăpadă, îmi aduc aminte că bunica nu greu mă ademenea acasă, o dată ce mă lasa la săniuș. O escapadă de câteva zile la hotel Poiana Brașov va reuși să îmi retrezească acel amintiri ale copilăriei. Hotelul pe care l-am identificat oferă posibilitatea de merge la ski, o provocare pentru mine. În sfârși voi învăța și eu să skiez … de această dată alături de copii prietenilor mei cu care voi merge în vacanță. Mai mult ca sigur, imediat ce voi învăța o sa devin dependentă de pârtie și voi merge la hotel doar atunci când voi simți că am rămas singură pe pârtie.

Hotel Royal 7
Ei, da nu ar fi nici o problemă. Imediat ce voi reveni la hotel, mă voi răsfăța în saună câteva ore bune … pentru ca a doua zi să o pot lua de la capăt. Sunt convinsă că voi fi asemănată cu un copil … dar zapada îmi aduce mereu aminte de acea perioadă și tocmai de aceea nu am sa exit niciodată, indiferent de eticheta ce mi se va atribui. Ziua mă voi alătura copiilor prietenilor mei la ski și săniuș, iar seara voi sta alături de părinții lor, cu care voi face echipă la darts, biliard și de ce nu și la saună.

Hotel Royal 1
Ramâne de văzut dacă îmi vor ține companie la toate acțiunile la care eu voi participa și care anume dintre ei și spun asta datorită camerei de jocuri cu care hotelul se poate lăuda ….probabil că în perioda aceia va fi non –stop ocupată. Câteva persoane din grupul cu care voi merge sunt ahtiate după astfel de activități, inclusiv de internet.
Toate acestea fiind spuse, acum nu rămâne decât să îmi adun echipa de prieteni cu care îmi place să hoinăresc, să hotărțm o dată, să rezervăm camerele și să mergem să ne răsfățăm în zăpadă !!! Hotel Royal Poiana Braşov venim cât de curând !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.

 

Lasă un răspuns

