Muzica face parte din viața mea

În ciuda faptului că mereu se afirmă faptul că pasiunea se transformă în dependenţă, eu vă pot spune că se poate şi invers, dependenţa se poate transforma şi ea în pasiune, sau cel puţin în cazul meu s-a şi întamplat. Pasiunea mea pentru muzică s-a declanşat întâmplător, aş putea spune, astfel că astăzi nu pot trăi fără a o asculta. Iniţial ascultam muzică la căşti, apoi am avansat către 2 boxe micuţe, astăzi ajungând să caut sisteme audio din ce în ce mai performante, de calitate, care să redea perfect acele sunete ale muzicii.

Muzica.jpg
După multe căutări, am ajuns să îi descopăr sistemul audio monstru 2.0, Edifier R2730DB, a celor de la Edifier, o companie ce poate fi definită cu ajutorul a 3 concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate. Un detaliu ce mi-a atras atenţia în cazul acestui producător de sisteme audio, a fost cu câtă eleganţă îşi manifestă interesul față de comunitate, oferindu-le studenților din cadrul Institutului de Tehnologie din Beijing și copiilor cu deficiențe de auz sprijin (burse, implanturi cohleare), în funcție de nevoile fiecăruia în parte. Pe de altă parte, Edifier şi-a continuat planul iniţial, acela de a deveni un lider recunoscut la nivel internațional în furnizarea de soluții audio premium și să ofere cea mai bună experiență audio posibilă, fapt demonstrat de prezenţa produselor Edifier pe piaţa din România.

Edifier2
În timp ce citeam toate aceste informaţii, în mintea mea a apărut o corelaţie între muzică şi nevoia de o asculta în anumite momente în care eram singură, asta imediat după ce m-am înbolnăvit şi m-am retras către o lume numai a mea. Pe de altă parte, dacă stau bine şi mă gândesc, indiferent că vrem sau nu, măcar o dată pe zi avem ocazia de intra în contact cu acea aglomeraţie de sunete, care împreună ne încântă auzul. În ceea ce mă priveşte me mine, eu ador să ascult muzică indiferent de ceea ce fac ( merg cu autobuzul, mânânc, citesc, învăţ, scriu, etc). Muzica din punctul meu de vedere este un prieten de nădejde ce reuşeşte să îţi ţină companie în orice moment.

Edifier3
Acum să vă povestesc cum a ajuns muzica să fie prietenul meu de nădejde şi pe care mă pot baza în orice situaţie. În urmă cu câţiva ani, am avut ghinionul de a avea ceva probleme de sănătate, care se pare m-au marcat şi m-au transformat într-o persoană căruia îi place să stea mai mult singură. În ciuda faptului că acum sunt conştientă de acest lucru, uneori îmi este foarte greu să mă reintegrez în societate, însă nu voi renunţa la ideea de a redeveni ceea ce am fost odată.

Edifier4
Ori de câte ori simţeam nevoia să meditez, mă închideam în camerea mea, deshideam laptopul, îmi selectam câteva melodii care îmi trezeau intereseul în acel moment şi mă apucam de citit, bineînţeles în timp ce ascultam muzică. De multe ori nici eu nu ştiam ce melodii vreau să ascult în acele momente şi preferam să aleg un post de radio … acesta făcând singur o selecţie a melodiilor. Recunosc că în timp ce ascultam muzică mă regăseam … practic reuşeam să îmi adun gândurile, revenind astfel înapoi cu picioarele pe pământ.

mmm.jpg
În acea perioadă, în care simţeam nevoia de a sta mai mult singură, am învăţat să devin dependentă de muzică, astfel că acum, indiferent de ceea de fac (citesc, învăţ, scriu, mânânc, trebăluiesc prin casă, etc.) simt nevoia ca undeva în fundal, să se audă muzică.

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.

 

Lasă un răspuns

