O nouă imagine cu BeautyCosmetic

În urmă cu câteva zile, întâmplător am citit o afirmaţie care m-a pus oarecum pe gânduri şi pe care am încercat să o analizez pentru a vedea dacă întradevâr se confirmă sau nu. O fi adevărat că imaginea unei femei este un ingredient decisiv al succesului acesteia ??? Femeia contemporană consideră că imaginea sa constituie un factor decisiv în tot ceea ce face, motiv pentru care este mereu atentă la detalii precum coafura, hainele, îmbrăcămintea, bijuterile, machiajul, etc.

PxlShot_concurs-foto-in-oglinda-oglinda-oglinjoara-50592_revision_0_resized_1000x735
Dacă stau bine şi mă gândesc, mama, de mic copil ma învăţat că aspectul meu fizic le creează persoanlor din jurul meu o imagine despre personalitatea mea, motiv pentru care mereu am avut grijă de felul în care arăt. Unul dintre sfaturile primite de la mama a fost acela că pentru a avea rezultate garantate mereu trebuie să folosesc mereu produse de calitate, indiferent că vorbim despre haine, încălţăminte, cosmetice, bijuterii, etc.

par
Hainele, încălţămintea nu au fost greu de identificat, însă în ceea ce priveşte produsele cosmeticele, de-a lungul timpului am testat tot felul de produse, periplu care s-a finalizat imediat ce am descoperit produsele comercializate de magazinul online BeautyCosmetic. Cu ochiul dintre toate produsele comercializate în magazin, prima dată mi-au atras atenţia acele produse pentru îngrijirea părului, care se pare au reuşit să mă mulţumească, provocându-mă astfel să încerc şi alte produse din magazin, mai exact un kit de epilare, accesorii pentru machiaj şi tot felul de creme .

par1
Efectul pe care l-au avut produsele achiziţionate au fost atât de vizibile că au fost observate şi de prietena mea cea mai bună, care îmi este şi coafeză ( şi are şi un salon deschis). Rezultatele au provocat-o pe Mădălina să mă interogheze în legătură cu produsele pe care le folosesc. În acele momente recunosc că nu m-am gândit care e scopul ei, însă următoarea dată când am mers la salon am observat o serie de produse pe care pe văzusem în magazinul online BeautyCosmetic (mobilier pentru salon şi produse Matrix).

pare
Recunosc că sunt foarte mulţumită că i-am putut fi de ajutor prietenei mele, în ciuda faptului că nu mi-a spus de la bun început care a fost început scopul interogatoriului ei.

pard

Lasă un răspuns

