Un cadou inedit cu Yan Print

Identificarea unui cadou indiferent de persoana căruia urma să il dăruiesc, mereu pentru mine a fost o adevărată aventură, motivul fiind acela că eram mereu îngrijorară de reacțiile persoanei ce urma să îl primească. În ideea de a reuși să impresionez, în ultima perioadă am apelat la personalizarea cadourilor … un detaliu cu care am reușit să atrag atenția celor dragi.

cana

Recunosc, poate că am ajuns să exagerez cu personalizarea tuturor cadourilor, însă când cei din jur apreciază ceea ce le-am dăruit … sunt provocată să beneficiez de aceleași „șirleticuri” pentru ai surprinde în continuare. În minte am de ceva vreme o super idee, pe care, sper să reușesc să o pun în practică cât de curând posibil, astfel colegii de la birou având ocazia de a-și aminti mereu de mine. Cum toată lumea pe birou are câte o cană pe care o foloseşte pentru a bea cafea, ceai sau apă, m-am gândit că ar fi genial ca toate cănile să fie la fel, motiv pentru care m-am gândit să le dăruiesc câte o cană, pe care să fie imprimat numele blogului meu și o imagine reprezentativă acestuia.

cana-e.jpg
Personalizarea unor căni şi dăruirea acestora colegilor mei de serviciu ar avea după părerea mea un dublu beneficiu, pe de o parte le-aş oferi acestora un mic cadou, timp în care mi-aş promova şi blog-ul, făcându-l astfel cunoscut şi într-un alt mediu, decât în cel online. Colegii mei ori de câte ori se vor uita la cănile personalizate îşi vor aminti de mine şi de faptul că trebuie să mai intre din când în când pe blogul meu pentru a citi ce În momentul de faţă tot ce îmi rămâne de făcut este să îi i-au legătura cu cei de la Yan Print, sursa mea de inspirație în ceea ce privește personalizarea cadourilor oferite prietenilor mei. În ciuda faptului că am o imaginație bogată și de cele mai multe ori aveam senzația că le cer imposibilul … fiecare cadou ce a ajuns în mâinile celor de la Yan Print prindea viață, aceștia conturându-i propria s-a poveste.

ttt
Acum că stau mai bine şi mă gândesc, dacă aceste mici cadouri vor avea succes, o să încerc să mă folosesc şi de alte trucuri pentru a-mi face blog-ul cunoscut, de această dată apelând la gravarea unor pixuri și personalizarea unor stikere (gen calendar) de perete, pe care bineînţeles, o să fie imprimate adresa blogului meu. Pixurile vor li gravate cu numele blogului „Viața în culori”, iar calendarul în dreptul fiecărei zile, va fi postat link-ul blogului, astfel colegii mei îşi vor aminti că pe lângă activităţile de zi cu zi, trebuie să viziteze şi blogul pentru a citi ce am mai postat între timp. Acasă am şi eu un astfel de stiker lipit pe perete (un calendar) realizat tot de cei de la Yan Print, pe care îmi notez deadline-urile articolelor ce trebuie postate pe blog.

cana
De când cu cei de la Yan Print am colaborat … numai cadouri inedite am realizat.

Lasă un răspuns

