Scriu, șterg și rescriu cu roller-ul Frixion

În ciuda faptului că sunt o persoană năstrușnică şi cu o imaginație bogată, recunosc că uneori sunt reticientă în ceea ce privește noile descoperiri, așa cum am fost și în momentul în care am aflat de existența roller-ului minune care scrie, șterge și rescrie. Curiozitatea mea de cele mai multe ori nu are limite și spun asta pentru că de cele mai multe ori fac imposibilul posibil pentru a vedea dacă ceea ce am auzit se confirmă sau nu.

pix

Imediat ce am aflat de existența roller-ului minune Frixion, am făcut tot posibilul să intru în posesia lui, asta pentru a vedea dacă e adevărat tot ceea ce citisem pe internet. Informațiile pe care le dețineam erau acelea că povestea roller-ului a începuse în urmă cu 10 ani, iar în România este importat de către Dacris, companie ce are peste 24 de ani experiență în domeniu, devenind astfel unul dintre cei mai mari furnizori de papetărie din țară.  Hmm … prin mintea mea imediat a apărut o întrebare care m-a direcţionat către o lume mai mult sau mai puţin imaginară.

pix2

Ce ar fi dacă pixurile din gama Frixion ar putea șterge și anumite amintiri din mintea noastră ???

Dacă ar fi așa … aș da orice să  mă pot întoarece în timp cu 8 ani de zile pentru a şterge din șterge din mintea mea momentul în care m-am îmbolnăvit. În ciuda faptului că am încercat să duc o viață pe cât se poate de normală, sunt momente în care mă lovesc ca de un perete și aici mă refer la repercursiunile pe care le are boala asupra mea. Dintre toate acestea cea mai urâtă parte e cea legată de felul în care esti privită de cei din jur și felul în care unele persoane reacționează când află că esti bolnav. După această lungă experiență am ajuns la concluzia că nu conteaza diagnosticul, ci doar pur si simplu faptul că esti bolnav.

Dacă aș avea posibilitatea de a folosi pixurile din gama Frixion  și de a șterge o anumită perioadă din viața mea … ar fi aceea în care m-am îmbolnăvit. În viața oricăruia dintre noi există momente pe care nu vrem să ni le mai amintim sau prin care să nu fi trecut, însă cum acest lucru nu ține neapărat de noi, tot ce putem face e să ne continuăm viața în speranţa că viitorul va fi în favoarea noastră.

pix1

În ciuda faptului că sunt persoane care nu vreau să recunoscă, în viața fiecăruia există momente de care nu vrem să ne amintim, asta până când reprercursiunile acestora ne perturbă prezentul.

Lasă un răspuns

