Şi bloggeriţele gătesc … în Bucătăria Lidl

Gătitul este una dintre pasiunile pe care le-am descoperit în ultimii ani, asta datorită mamei mele care vă invita în bucătărie să îi țin companie în timp ce gătea. Recunosc că nu sunt expertă în domeniu, însă pot spune că mă pricep câtuși de cât, iar dacă nu, apelez la un bun prieten, google.

20479769_10155328246295923_953113703787379930_n

În ciuda faptului că sunt o persoană emotivă căruia nu îi place să se facă remarcată sau să fie în centrul atenției, se pare că am avut curajul de a accepta de 2 ori provocarea de a găti în faţa unor persoane pe care nu le cunosc. Ideea de a participa la Caravana „Bucătar din plăcere” organizată de Lidl – unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de tip discount din Europa, a fost din nou o provocare pentru mine, motiv pentru care nu m-am putut abţine să nu particip.

lidl3

Propunerea Andreei de a participa în cadrul Caravanei „Bucătar din plăcere” mi-a surâs, astfel dând curs invitaţiei de a face spectacol în bucătărie, conform sloganului Caravanei, alături de bloggerițele Irina Nichifiriuc, Roxana Ichim, Bianca Ionel, Alexandra Arva și nu în ultimul rând Andreea Ignat … persoana care reușește mereu să ne provoace să participam la tot felul de activităţi şi evenimente ce au loc în Iaşi şi nu numai.

Caravana Lidl a făcut o incursiune prin întreaga țară, la Iași poposind direct în fața Palatului Culturii, unde a stat 2 zile, pe 5 și 6 august, de unde a plecat către Mangalia (14 -15 august) şi Bucureşti (26-27 august), unde va şi încheia această lungă călătorie. Demonstrațiile de gătit au fost împletite armonios cu tot felul de activiţăti (umor, rime, karaoke, concursuri, ateliere pentru copii, workshop-uri, concerte) ce au reuşit să atragă sute de oameni pentru a le vedea în fiecare dintre oraşele în care a poposit Caravana Lidl.

lidl `1

Gândul cu care am plecat de acasă spre caravana a fost acela de a face câteva poye cu Chef Florin Dumitrescu,  Andrei Aradits şi Chef Alex, însă se pare că nu a fost să fie, vremea fiind principalul impediment în îndeplinirea dorinţei mele. Uite aşa, duminica trecută, când afară erau aproximativ 40 de grade, cele 6 bloggeriţe menţionate câteva rânduri mai sus, s-au apucat de gătit în faţa Palatului Culturii, tot felul de preparate, care la final urmau să fie “degustate şi evaluate” de Chef Florin Dumitrescu. Dar cum cele mai  multe ori planurile de acasă nu bat cu cele din târg, şi spun asta datorită faptului că platoul vegan al colegei mele de echipă Alexandra Arva şi cheesecake-ul meu fără coacere, inclusiv preparatele celorlalte bloggeriţe au rămas nejurizate entuziasmul nostru de a găti fiind „stins” de o furtună ce s-a abătut asupra Iaşului ca din senin.

Curiozitatea care mă macină încă este dacă cheesecake-ul meu, care a rămas într-un dintre frigiderele Caravanei Lidl, ar fi fost pe placul Chefului Florin Dumitrescu … dar sper să am ocazia să îmi i-au revanşa, totuşi până atunci am să mai exersez şi alte reţete cu care sper să îl impresionez data viitoare când va veni la Iaşi. Cu alte cuvinte, aştept cu nerăbdare o nouă provocare din partea celor de la Lidl, pe care cu siguranţă nu o voi rata.

Lasă un răspuns

