Dezintoxicaţi motorul cu Carbon Cleaner

În urmă cu câteva luni, după lungi tentative de a obţine carnetul, am reuşit spre uimirea mea să devin şoferită. Imediat ce am obţinut carnetul, mi-am cumpărat o maşină, care după câteva săptămâni de condus a început să îşi piardă din performanţă, să consume din ce în ce mai multă benzină şi să emită emisii excesive, astfel fiind nevoită să o duc la service pentru a vedea despre ce este vorba.

motor2

Concluzia la care au ajuns mecanicii în urma diagnozei a fost aceiaşi cu presupunerea tatălui meu, maşina având nevoie de o o cură de dezintoxicare a motorului. Cu o seară înainte tata îmi povestise ce înseamnă de fapt procesul de curaţare motor, motiv pentru care l-am şi întrebat pe mecanic de câte zile are nevoie pentru a-mi repara maşina. Răspunsul pe care l-am primit nu a coincis cu cele povestite de data, asta datorită cei mai recente tehnologii în materie de hidrogen pentru a elimină depunerile de carbon din motorul maşinii. În acele momente în mintea mea apăruse o contradicţie între cele spuse de tata şi de mecanic, motiv pentru care l-am rugat pe cel din urmă să îmi explice cum stau de fapt lucrurile.

motor3

Mecanicul a început povestea cu cea mai importantă informaţie şi anume că pentru a elimina depunerile de carbon din motorul maşinii mele numai era necesară demontarea nici unei piese, curăţarea acestuia fiind posibilă cu ajutorul unui agent special de curăţare. Conform spuselor acestuia, electrolitul folosit de Carbon Cleaner este pentru a crea hidrogen şi oxygen şi în agent de curaţare, care sunt introduse prin admisia motorului şi scoase prin sistemul de evacuare sub formă de gaz.

motor1

Întreg procedeul conduce către eliminarea depunerilor de carbon în exces, principalul vinovat de performanţele scăzute ale motorului. În mintea mecanicului folosirea tehnologiei Carbon Cleaner poate fi asociată cu emisii scăzute, adio reparaţii costisitoare, putere şi performanţă motorului şi nu în ultimul rând eficientozarea consumului de carburant, informaţii care mi-au rămas întimpărite în minte şi pe care i le-am redat şi eu tatălui meu.

motor

 

Motorul cu tehnologia Carbon Cleaner mi-am dezintoxicat … maşina în service puţin timp a stat şi de o serie de beneficii m-am bucurat.

Lasă un răspuns

