Cu picioarele-n aer … Parc Aventura Nativa

Ador să fiu blogger … îmi plac provocările, motiv pentru care nu am stat deloc pe gânduri în a accepta invitația de a participa la evenimentul inițiat de Andreei Ignat și cei de la Parc Aventura Nativa. În numai câteva ore 10 bloggeri ieșini (Alexandra Alistar, Alexandra Bohan, Andreea Ignat, Anda Pintilie, Bianca Ionel, Diana Dascălu, Irina Nichifiriuc, Mariana Doroșenco și Victor Cojocaru ) au acceptat invitația de a avea parte de seară de distracție și socializare în aer liber.

IMG_2207
Vineri seară, în ciuda faptuluii că eram cu toții obosiți după o săptămână plină de activități, ne-am dat întâlnire la Parc Aventura Nativa, ce se regăsește l doar câțiva km distanță de Iasi (de la Hanul Trei Sarmale, urci spre Bârnova, iar la 300 de m de Pensiunea Garofița un indicator te va direcționa să faci dreapta către parc).
Povestea Parcului Aventura Nativa a început în urmă cu 2 ani, „pe hârtie” cum a spus unul dintre proprietari, inaugurarea având loc în această vară, unul dintre motive fiind amenajarea acestuia. Parcului Aventura Nativa a fost amenajat special şi super-echipat pentru activități curajoase, educative şi nu în ultimul rând distractive.

19424434_1960823584155164_2238674604790177753_n
Parcul oferă posibilitatea organizării unor petreceri, teambuilding-uri, scurte excursii în mijlocul naturii alături de copii, familie, prieteni și de ce nu colegi de la serviciu. Aici se pot petrece câteva ore bune, parcul punând la dispoziție o cabănuă de lemn, un loc de joacă pentru copii și nu în ultimul rând mi multe trasee destinate atât celor mici, cât și părinților acestora.

parc
Revenind la bloggeri, vă pot spune că am reușit să ne distrăm pe cinste, uitând de faptul că eram obosită după o săptămână plină de muncă. În ceea ce pe mine, vă pot spune că în acele câteva ore petrecute în parc am reușit să uit de casă, serviciu și problemele de zi cu zi, aventurându-mă pe unul dintre traseele puse la dispoziție de parc.

20645975_10213998006649232_1046998565_n
Spre final vă pot spune că îmi părea rău că trebuie să plec spre casă, motiv pentru care mi-am promis să revin cât de curând la Parc Aventura Nativa, de această dată alături de familie și cei mai buni prietenii – merită și ei câteva ore bune de distracție în mijlocul naturii !!!

 

Lasă un răspuns

