Escapadă în Delta Dunării

Pasiunea de a scrie articole pe blog, dar și de a urmă postările altor bloggeri a crescut de la o zi la alta, astfel că zilnic, ori de câte ori am o pauză, navighez în această minunată lume virtuală a blog-urilor pentru a mai vedea ce subiecte bordează colegii mei de breaslă. Unul dintre subiectele des întâlnite pe bloguri în ultima perioadă au fost „unde își petrec românii vacanțele în această vară”, iar articolul ce mi-a atras atenția este a unui bun prieten ce a făcut un scurt rezumat a micii sale escapade în Delta Dunării. Paul și-a petrecut o săptămână în una dintre cele mai vizitate destinații  ale România de către turiști străini, la o pensiune de 4 stele situată în inima Deltei.

aqua3

Acea pensiune Delta Aqua Villa, pe care Paul a reuşit să o prezinte în doar câteva rânduri pe blog-ul său se pare că a reușit să îmi trezească interesul, unul dintre motive fiind acela că este situată într-un pe brațul Sulina la Maliuc, în satul Vulturu, despre care mai auzisem câteva povestioare. Imaginaţia mea mereu a fost una năstruşnică, astfel că mă în timp ce citeam articolul lui Paul mă şi vedeam la Aqua Villa, un loc care se pare nu te rupe de natură, ci te aduce în mijlocul ei.

aqua1

Scurta descriere a amplasamentului şi construcţiei pensiunii au creat în mintea mea imagiunea unui cadru mirific, de poveste în care aş fi evada câteva zile pentru a uita de stresul şi problemele de zi cu zi. O „ochiadă” peste o galerie foto Aqua Villa identificată pe internet, corelată cu pozele postate de Paul, mi-au stârnit interesul de a contacta pensiunea și de a vedea dacă au locuri libere perioada imediat următoare.  Ideea de  a vedea ce înseamnă să pescuiești amintiri frumoase din acea zonă și să pleci acasă îmbogățit sufletește cu experiențe minunate m-au entuziasmat foarte tare, dorindu-mi să am parte și eu de astfel de trăiri.

aqua5

În inima Deltei veselia copilăriei și aventurile acelei vârste au reușit să prindă contur prin construirea Pensiunii Aqua Villa, un complex turistic ce îmbină tradiționalul (acoperișuri cu stuf) cu modernul. Îmbinarea armonioasă a bogățiilor Deltei Dunării cu ambientul de lux oferit de Pensiunea Aqua Villa oferă vizitatorilor oportunitatea unei vacanțe pline de relaxare, magie și farmec ne care avem nevoie cu toții. Ofera pensiunii este diversificată, punând la dispoziţie cele mai bune condiţii de odihna şi confort (locuri de joacă pentru copii, piscină exterioară, plimbări cu bicicleta, cu şalupa şi barca cu motor, scule pentru pescuit, momente artistice, proiecţii filme şi muzică, tenis de masă, tir cu puşti aer comprimat, dartz, etc.) alături de un restaurant cu bar  ce are un meniu culinar specific dobrogean.

aqua4

Pensiunea Aqua Villa va fascinat și un concediu de neuitat în Deltă mi-am programat !!!!

 

Lasă un răspuns

