Prima bere la Oktoberfest

Vara este anotimpul în care cu toţii simţim nevoia să ne răcorim cu o băutură rece, astfel că pentru cei mai mulţi dintre noi frigiderul a devenit prietenul de nădejde în această perioadă. Spre exemplu frigiderul meu de acasă e invadat de tot felul de recipiente cu lichide (sucuri şi bere) în funcţie de preferinţele fiecărui membru al familiei.

beert
În ceea ce mă priveşte pe mine, seara când ajung acasă mă răsfăţ întotdeauna cu o doză de bere rece, bineînţeles alături de cei dragi, care îmi ţin mereu companie. O doză de bere rece nu poate aduce decât beneficii organismului, care se pare e obosit şi dezhidratat după o zi plină de activitate la serviciu. Compania familiei alături de o bere rece îmi reîncarcă bateriile şi îmi readuce zâmbetul pe buze ca şi cum abia atunci m-aş fi trezit din somn.

beer1
Dacă în timpul săptămânii singurul moment în care mă pot răsfaţa cu o bere rece e seara, când mă întorc de la serviciu, în weekend pot repeta experienţa pe parcursul întregii zile. În aceste zile libere berea o beau leagănul din curtea bunicilor, ce se află în aproprierea salciei care are aceiași vârstă cu mine și care mă atinge cu ale ei ramuri când și când.

beer3
Anul acesta interesant ar fi să beau o bere alături de prieteni în timp ce participam la cel mai mare festival din lume dedicat berii, Oktoberfest. Festivalul are loc în perioada 7 -17 este organizat cu ajutorul celor de la Bere Ciucaș și se desfășoară într-o nouă locație, în zona Stadionului Municipal din Brașov. Participarea la eveniment va fi o premieră pentru mine, astfel că voi avea ocazia să beau o bere într-o cu totul altă astmosferă…. care e cu totul diferită de cea din sânul familiei.

beer
În comparație cu anii anteriori,  Oktoberfest se anunță a fi mai mare ca oricând, cu mai mulți invitați, mai multe produse tradiționale mai multe locuri de entertainment și mai multe puncte de vânzare a berii. O adevărată provocare, aât pentru mine, cât și pentru organizatorii evenimentului.

Hai să bem o bere împreună la Oktoberfest.

Lasă un răspuns

