3 în 1 : Bloggeri , Bergenbier şi Fotbal

Viaţa de blogger mi-a oferit ocazia de a participa la fel de fel de evenimente, unul dintre acestea fiind şi Caravana EU SUNT 12, care a poposit la Iaşi weekend-ul trecut. În perioada 9 iunie -15 iulie un bar de gheață, un camion dedicat experiențelor de realitate virtuală, show-uri multimedia, bulgăreală pe bune, sporturi și alte distracții au traversta 26 de oraşe ale României în ideea de a le răcori şi de a le face cunoscut noul Bergenbier 0,33L cu capac Twist off.

TM3_4134a

Încă de când mă ştiu am iubit provocările, motiv pentru care am ales să particip la Caravana EU SUNT 12 alături de prietenii mei blogeri, alături de care am mers să facem poze şi să luam autografe de la cu Bogdan Stelea, Gabi Balint și Miță de la Bere Gratis. Distracţia a continuat cu o incursiune în remorca în care erau aplasate mai multe staţii virtual reality,a continuat cu o vizită în camionul în care era amplasat un bar de gheaţă, unde am degustat noul Bergenbier 0,33L cu capac Twist off şi s-a finalizat cu vizionarea unui mini-show cu lasere şi lumini.

beer

Accesul în interiorul barului de gheaţă amplasat în unul dintre camioanele Caravanei Bergenbier s-a făcut numai după ce am fost special echipaţi şi transformaţi în mici „extratereştri” ce păream că vrem să invadăm explanada Palatului Culturii din Iaşi. Rând pe rând, am reuşit să  invadăm barul de gheaţă unde am avut ocazia de a degusta noul Bergenbier – o bere maturată la rece, filtrată la rece și cu CO2 din fermentație naturală, ce aduce consumatorilor săi experiența răcoririi adevarate!

beer1

Jur împrejurul caravanei fotbalistice au fost amplasate terase unde am avut ocazia de a ne răcori, din nou cu o bere şi de a gusta tot felul de produse fast food. Atmosfera a fost răcorită cu muzică bună şi o tomolă cu premii pentru toţi participanţii la eveniment.

19961222_10213761119807209_8179141760733170484_n

CARAVANA BERGENBIER am vizitat …… codul galben de răcorire l-am experimentat şi noul Bergenbier l-am testat !!!

Lasă un răspuns

