Scapă de durere la Crystal Dental Clinic

În urmă cu câteva săptămâniam primit un email prin care mi s-a propus o colaborare cu un cabinet stomatologic din Bucureşti,, despre care până în acele clipe nu auzisem. Unul dintre motivele pentru care nu ştiam nimic despre acesta îl constituie faptul că deşi aveam destule probleme cu dantura, frica de a merge la un medic stomatolog mă provoca să amând de la o zi la alta un control amânunţit.

stomato1

Vizitele la stomatolog din perioada copilăriei, când mama îmi promitea că seara Zâna Măseluţă mă va vizita şi îmi va aduce o jucărie în schimbul unui dinţişor extras de stomatolog (asta explică multitudinea de jucării de pluş pe care o am în dormitor), m-au provocat să fiu un pic mai reticientă în ceea ce privește vizitele în aceste cabinete.

Viața e plină de provocări care se par sunt în strânsă legătură cu viața nostră, până la urmă tind să cred că nimic nu este întâmplător. Ideea de a colabora cu Crystal Dental Clinic ma provocat să îi fac o vizită pentru a vedea exact despre cine urmeză să scriu. Uitasem cum arată un cabinet stomatologic, motiv pentru care am rămas uimită de ceea ce am văzut în timpul vizitei la Crystal Dental Clinic:

stomato4

  • 10 cabinete moderne amenajate destinate specialităților stomatologice (chirurgie, implantologie, endodonţie, protetică, estetică dentară şi facială, ortodonţie, stomatologie pediatrică, profilaxie şi prevenţie dentară) și o cameră de sterilizare, sală de curs şi spaţii destinate administraţiei;
  •  50 de profesioniști ce îndeplinesc cu pasiune standardele ridicate ale clinicii;
  • aparatură de ultimă generație (3 autoclave pentru sterilizare produse de compania Sirona, centrifugă pentru PRGF, maşină automată de spălat şi dezinfectat instrumente, 3 microscoape ultra-performante (Zeiss, Flexion-CJ Optik şi Global G6), unituri cu fibră optică, 2 aparate pentru inhalosedare, tehnologie pentru sedare profundă, laser cu diodă, lampă albire ZOOM WhiteSpeed LED, lupe dentare, micromotor endodontic rotativ şi lista poate continua).

stomato5

În mintea mea stomatologiile arătau ca acum 15 ani când ma ducea mama cu forța, astfel că imediat ce am vizitat Crystal Dental Clinic mi-am schimbat radical părerea. Tehnologia  şi medicina au avansat atât de mult, încât am avut impresia că am ajuns într-o altă epocă. Inovația dar și nenumăratele tratamente ce pot fi accesate m-au provocat să îmi fac mustrări de conștiință legată de frica de cabinetele stomatologice și durerea pe care am suportat- în ultima perioadă din pricina unor mici probleme cu dantura.

stomato3

Frica ce mi-a fost întipărită în  minte în perioada copilăriei a dispărut imediat ce am văzut toate acele minunății din cadrul cabinetului Crystal Dental Clinic. Uimită am fost de faptul că tehnologia a avansat atât de mult …. astfel că cabinetul era plin de tot felul de „mașinării” care nu fac decât să ușureze munca stomatologilor și chinul pacienilor. Acesta a fost unul dintre motive pentru care am îndraznit să le spun medicilor de aici de problema mea  … care a început să fie  „reparată” fără a simți durere, ca în perioada copilăriei. Tehnicile, calmantele și aparatura folosite de medici se pare că au avansat enorm față de perioda în care mama mă ducea obligatoriu la stomatologie.

stomato2

            Crystal Dental Clinic o colaborarea mi-au propus … o vizită le-am făcut … şi durerea de la dinţi a dispărut !!!

Lasă un răspuns

