Cu ochii pe soare

În ciuda faptului că soarele este considerat un creator de energie și viață, se pare că acesta emite și radiații care nu sunt tocmai benefice asupra corpului uman. Conform unui studiu realizat de americani, razele soarelui pot afecta ochii în cazul unor expuneri îndelungate, provocând leziuni oculare, cataractă, degenerare maculară, cu alte cuvinte ne pot afecta vederea. Razele ultraviolete  în cazul unei expuneri excesive la soare,poate prezenta o serie de riscuri, una dintre acestea fiind afectarea ochilor.

Solutii si remedii naturale in caz de insolatie si arsuri solare

Ochelarii de soare este una dintre principalele soluții ce vin în întâmpinarea acestei probleme, aceștia protejând ochii, astfel diminuând considerabil riscul afectării vederii. Ochelarii de soare pot fi purtați oricând avem nevoie să fim protejați de razele soarelui, indiferent că  mergem la plajă, conducem sau mergem la schi.

Vehicularea acestor informații m-au provocat și ultima dată când am fost să îmi fac consultul oftalmolog anual, mi-am întrebat medicul ce părere are în legătură cu impactul pe care razele soarelui asupra ochilor şi care sunt repercursiunile. Medicul mi-a oferit o serie de sfaturi indiferent că vorbim despre ochelari de soare damă, copii sau bărbaţi, menţionând că scopul principal al acestora este de a ne proteja ochii, astfel evitând efectele nocive ale razelor soarelui.

ochelari2

Achiziţionarea unei perechi de ochelari de soare care să mă protejeze presupune respectarea unor condiţii în funcţie de eficacitatea acestora ( lentilele să corespundă standardelor europene, să blocheaza 99% – 100% din razele ultraviolete de tip A şi B, să fie polarizate) dar şi fe felul în care aceştia se potrivesc fizionomiei fiecărei persoane în parte (cu cât ochelarii sunt mai fixi cu atât razele soarelui pot pătrunde mai greu către ochi).

ochelari

Criteriile enumerate de medic mi-au rămas intipărite în minte, astfel că imediat ce am ajuns acasă m-am apucat de căutat o pereche care să îndeplinească acele condiţii care mi s-au părut a fi destul de plauzibile, vederea fiind un simţ fără de care nu putem trăi, astfel că trebuie să o preţuim. Un simplu serch pe google ma direcţionat către nenumărate pagini şi magazine ce comercializează ochelari de soare. Privirea mi-a rămas aţintită asupra acelor ochelari de soare Pedro, care conform cele citite despre ei corespundeau cu criteriile enumerate de doctor  în ceea priveşte lentilele ( sunt polarizare pentru vizibilitate impecabila si durabilitate, ofera protectie 100% cu valoarea UV400 pentru prevenirea afectiunilor rezultate in urma expunerii la soare şi nu în ultimul rând sunt implementate cu filtru categoria 3) şi ramele (cadrul şi braţele modelate anatomic sunt din material plastic mat şi de diferite culori) acestora.

În cadrul magazinului online BestWatch am reuşit să identific ochelari de soare pentru întreaga familie, asta numai după ce am analizat cu atenţie spusele medicului oftalmolog.

ochelari4

Medicul l-am ascultat … ochelari de soare Pedro pentru întreaga familie am cumpărat!!

Lasă un răspuns

