Zâmbești cu Cris Smile

În ultima vreme am avut ocazia de a cunoaște în detaliu ce înseamnă să colaborezi cu un cabinet stomatologic, asta în principiu datorită problemelor cauzate de dantura mea, care astăzi este perfectă, provoacându-mă astfel să zâmbesc mai tot timpul. Nenumăratele vizite făcute la, stomatologie, la clinica stomatologica Cris Smile, ma ajutat să înțeleg motivul pentru care toți pacinții ce veneau aici plecau mulțumiți de serviciile oferite în cadrul cabinetului.

smile3
Indiferent de problema stomatologică cu care se confruntau și o prezentau medicilor din cadrul clinicii stomatologice Cris Smile, pacienții au găsit aici rezolvarea problemei lor, serviciile oferite de cabinet fiind multiple (ortodonție, implantologie, stomatologie copii, restaurări dentare, profilaxie dentară, endodonție, estetică dentară, chirurgie dentară, parodotologie și estetică facială). Zâmbetul de pe fața acestora când plecau din clinică îmi redau curajul și încrederea de care aveam nevoie pentru a depăși acea perioadă, uneori, critică aș putea spune.

smile2
Tristețea de pe fața mea a început să dispară treptat, imediat ce doctorii au început să își lase amprenta asupra dinților mei. Povestea a început cu un detrataj, a continuat cu tratarea unor carii și s-a finalizat cu montarea unui aparat dentar pentru a-mi îndrepta și reașeza dinți strâmbi, care mă opreau să am un zâmbet așa cum mi-aș fi dorit. În doar câteva săptămâni, perioadă în care am făcut câteva vizite la cabinet am reușit să vad atât de mulți oameni mulțumiți că abia așteptam să finalizez tratarea dinților.

smile4
Echipa medicală ai clinicii stomatologice Cris Smile a dat dovadă de seriozitate, promtitudine și curaj și spun asta datorită faptului că eu sunt o persoană un pic mai specială față de ceilalți datorită unor probleme de sănătate, aceștia fiind singurii care au avut curajul să mă ajute. Acum zambetul meu arată perfect, motiv pentru care zâmbesc mereu și numai sunt crispată de dantura mea imperfectă. Acum înțeleg motivul pentru care mereu clinica era plină de pacienți, ba chiar uneori am avut ocazia de a auzi că medicii erau atât de ocupați că pentru a nu refuza pacienți erau nevoiță să rămână și peste program.

smile1
Recomand cu mare încredere serviciile clinicii stomatlogice Cris Smile și nu doar pentru serviciile oferite mie, dar și celorlalți pacienți care au trecut pragul cabinetului. De o vizită la clinica stomatologica Cris Smile de vei beneficia … cu siguranță Smile și la alte persoană vei recomanda.

Lasă un răspuns

