SavElectro … întoarcere la origini

Încă de când mă știu am fost o persoană căruia i-a plăcut mereu să iasă mereu în evidență, astfel că mereu am avut tendința de a mă informa cu privire la tot ceea ce se întâmplă în jurul meu.

Unul dinre subiectele care mi-au atras atentia a fost în ultima perioadă a fost legat de felul în care îmi voi decora noua locuinţă, în care m-am mutat în urmă cu câteva săptămâni în urmă. După câteva săptămâni de studiu, concluzia la care am ajuns a fost aceea că fiecare are libertatea de a-şi crea propriul stil, ideea de bază fiind aceea de a crea o atmosferă în care să te regăseşti atât tu, cât şi ceilalţi membri ai familiei.

Unul dintre decoraţiunile care mi-au făcut plăcere să le aleg au fost corpurile de iluminat, asta datorită noilor descoperiri făcute în cadrul magazinului SavElectro, un producător de surse de iluminat ce aduc în atenţie unu dintre cele mai apreciate surse decorative reprezentată de un bec Edison din magazinului SavElectro. Variata gamă de produse electrice puse la dispoziţie de magazin (cabluri, conductori, candelabre, aplice, siguranţe, tablouri, etc.) mi-a redat posibilitatea de a-mi alege toate cele necesare pentru a-mi lumina întreaga casă fără prea multă umblătură.

Vedeta casei au fost acele becuri vintage Edison, perfecte pentru un echilibru ambiental perfect între iluminarea artificială obisnuită şi momentele în care este dorită o armonie cromatică placută şi liniştitoare. Candelabrele şi sfeşnicele nu au făcut decât să îi ofere locuinţei o aer uşor nostalgic ce ne trimite către o călătorie înapoi în timp. Căldura luminii pe care becurile Edison o emană a reuşit să scoată în evidenţă, dar să se şi împletească armonios cu mobilierul şi restul decoraţiunilor din interiorul casei, care vor arăta datorită acestora mai aşezate şi mai la locul lor.

Becurile vintage achiziţionate din cadrul magazinului SavElectro s-au adaptat perfect corpurilor de iluminat pe care le deţineam, ddar şi celor cumpărate din acelaşi magazin. Ideea de bază de care a trebuit să ţin cont a fost aceea ca abajurului corpului de iluminat care îl va primi să nu mascheaza globul acestui bec Edison, astfel magia primelor becuri realizate înainte de anii 1900 păstrându-se.

Imediat ce locuinţa cu becuri vintage Edison mi-am decorat …. o atmosferă de origini în casă s-a creat !!!

 

 

Lasă un răspuns

