Korill … te menţine sănătos

Sănătatea e cea mai de preţ avuţie pe care o persoană o deţine, motiv pentru care consider că este cel mai frumos și bogat cadou pe care natura ştie să îl facă omului.  În urmă cu câțiva ani poate că nu aș fi fost de acord cu această afirmație, însă evenimentele din ultima perioadă m-au provocat să fiu mai precaută cu privire la starea mea de sănătate … care e cumva mai precară.

korill2

 

Monitorizată fiind de-a lungul timpului de un medic de specialitate, am avut ocazia de primi fel de fel de recomandări, iar unul dintre sfaturile pe care l-am scultat cu stricteţe şi care a avut beneficii asupra mea a fost acela de a urma un tratament cu ulei de Korill. Recomandarea primită de la doamna doctor (de a face 2 -3 cure de tratament pe an, a câte 3 luni fiecare) a fost însoțită de o lună argumentare …. eu de obicei fiind genul de persoană care are cere 1000 de lămuriri înainte de a duce la îndeplinire o misiune.

Reacţiile şi întrebările mele de-a lungul timpului a motivat-o pe doctoriță ca de această dată să fie precaută și să îmi explice în detaliu alegerea făcută de ea. Unul dintre motivele pentru care mi-a recomandat Korill, poate că și cel mai pertinent a foat acela că uleiul se administrează ca adjuvant în îmbunătățirea funcției hepatice, datorită conținutului de colină. Nenumăratele medicamente pe care le i-au de atâția ani pot avea oricând un efect negativ asupra sănătăţii mele,  astfel uleiu venind în ajutorul meu, evitând apariția altor afecțiuni cauzate de medicamentele administrate în timp. Fosfolipidele de Korill ven în ajutorul organismului meu, ajutându-l astfel să elimine mai uşor şi repede toxinele din medicamentele pe care le i-au de ceva vreme.

korill1

Beneficiile uleiului de krill asupra organismului se pare că sunt nenumărate, dar doamna doctor s-a limitat a mi le prezenta pe cele mai importante:

  • reduce riscul de afecţiuni cardiovasculare şi asigură funcţionarea optimă a sistemului cardiovascular (reglează nivelul colesterolului şi trigliceridelor);
  • menţine tensiunea arterială în limitele normale şi reface necesarul de acizi graşi esenţiali şi de antioxidanţi naturali datorită conţinutului de Omega roşu din compoziţia uleiului de krill (conţine acizii graşi Omega 3 sub formă de fosfolipide solubile, alături de un antioxidant puternic, astaxantina);
  • sprijină menţinerea unei funcţii cognitive normale a creierului, a unei vederi optime sau a capacităţii cognitive prin conţinutul de DHA din compoziţi, inclusiv ADHD, demenţă şi boala Alzheimer.

 

 Doctoriţa mea se pare că de această dată s-a gândit şi la viitor, subliniînd faptul că uleiul de krill poate fi administrat şi în timpul sarcinii, adaugând astfel la beneficiile enumerate anterior altele două (reduce simptomele supărătoare asociate sarcinii şi ajută la buna dezvoltare mentală a fătului prin conţinutul de fosfor şi DHA) ce îi vor fi de ajutor în cazul în care mă gândesc să rămân însărcinată.

korill

Concluzia la care am ajuns în urma pedoariei doamnei doctor, dar şi a efectelor observate în timo asupra organismului meu a fost aceea că uleiul de krill este un supliment ce nu trebuie să lipsească din dieta zilnică a fiecăruia dintre noi, indiferent de vârstă sau de starea de sănătate.

 

Lasă un răspuns

