Joita Lucian, fotograful tău de nuntă

În urmă cu 4 ani, părinții meu au împlinit 25 de ani de la căsătorie, motiv pentru care am hotărât să organizez, bineînțeles cu acordul și ajutorul lor, o petrecere pe care se pare că nu am să o uităm niciodată. Îmi aduc aminte că am avut atât de multe de organizat înainte de petrecere, dar și în timpul desfășurării acesteia, motiv pentru care un moment dat am realizat că aceasta s-a finalizat, însă fără a-mi da seama când șii cum.

nunta

Cu toate acestea, după părerea mea petrecrea a fost un adevărat succes, fapt demonstrat de reacțiile invitațiilor, de după petrecere, dar și de zâmbetele de pe fețele acestora, suprinse în foto video nuntă. Pozele realizate de acel fotograf nuntă Bucureşti sunt singurul argument îmi confirmă faptul că am petrecerea a fost una reuşită. Recunosc că identificarea unui dj şi unui fotograf nuntă au fost părţile cele mai dificile, dar se pare că m-am descurcat.

Amintirile legate de petrecere au fost suprinse în imagini şi foto video nuntă de către acel fotograf nuntă Bucureşti, astfel reuşind şi eu să îmi fac o imagine per ansamblu asupra întregii petreceri. Cu toate acestea pot spune că am reuşit să identific un fotograf nuntă care a reuşit să mă mulţumească. Ideea de la care am plecat în momentul alegerii acelui fotograf nuntă Bucureşti a fost aceea de a identifica o persoana care să ştie să suprindă acele puncte tari ale petrecerii.

nunta5

Imaginile suprinse pe parcursul nopții de acel fotograf nuntă au fost distribuite și invitaților alături de câteva foto video nuntă, în ideea de a inlocui clasicul răvaș care se oferă la finalul petrecerii. Imaginile capturate de fotograf peste ani și ani nu vor face decât să ne reaminteasca atât nouă, cât și invitaților anumite momente de la petrecere, de care, poate, am uitat între timp.

nunta4

Dintre toate pozele de la petrecerea organizată în cinstea părinților mei,trei mi-au rămas întipărite în minte, fotograful suprizând în imagini punctele culminante ale petrecerii (ieșirea de la biserica, răpirea miresei și bineînțeles, nelipsitul tort de la final). Probabil că dacă nu ar fi fost pozele, având în vedere că toata noaptea am fost oarecum stresată ca totul să iasă perfect, nu știu dacă af fi reușit să îmi reamintesc acele moment exact așa cum au fost. Anii o să treacă și acele imagini suprinse de fotograf vor rămâne mereu în mintea mea, dar și în micile tabloașe ce se regăsesc împrăștiate prin case.

nunta1

 Ori de câte ori vreau să îmi reîmprospătez memoria cu acele amintiri, ochii mei caută acele imagini din tabloașe așezate prin diferite locuri prin casă. Fotografiile reușesc după părerea mea să trezească amintiri peste ani și ani … astfel având posibilitatea de a retrăi clipe pe care poat ele uitasem.

Lasă un răspuns

