Muzica la maxim

Imediat ce căldura îşi face simţită prezenţa, se dă startul la distracţie în grupul meu de prieteni .. poate chiar aş putea spune că a devenit tradiţie ca weekend de weekend să ieşim în aer liber. Pe lângă tradiţionalul grătar şi jocuri (tenis, fotbal, sah), muzica constituie după părerea mea un ingredient necesar ce stă la baza distracţiei. Maşinile sunt principala sursă de muzică, astfel că de fiecare dată când iesim, prin rotaţie, ne transformâm autovehicolul în dj.

bass3.jpg

În urmă cu câteva zile, întâmplător am descoperit o campanie promovată de platforma BlogAwards.ro, ce avea pus la bătaie, ca premiu o inteligentă boxă Allview V-bass. Ideea de a mă înscrie în campanie mi-a apărut imediat în minte, unul dintre motive fiind aceia că boxa m-ar ajut să nu îmi mai sacrific masina ori de câte ori ies cu prietenii în weeekend la grătar.

Boxă inteligentă V-bass, în cazul în care o voi câştiga în urma participării la competiţia iniţiată de BlogAwards.ro, aceata va deveni cea mai bună prietenă a telefonului, pe care o port mereu după mine …. şi care e full de muzică. În timp ce îmi aștern gândurile pe hârtie, adorm să ascult muzică …care mă face să evadez cu pași repezi spre un tăram al viselor. Oare boxa  V-bass nu se poate conecta și cu mintea mea și să transmită acele gânduri pe care eu uneori nu le pot spune cu voce tare?

bas2

Hmmm .. dar având în vedere că V-bass e o boxă inteligentă care ascultă și răspunde dorințelor, dacă ar avea posibilitatea de a avea un blog … oare despre ce ar scrie pe el??? Interesant ar fi să își păstreze acele „calități” de a duce la îndeplinire „doleanțele” pe care le aude în jur, în cazul acesta de la cititori ? O adevărată provocare ar fi aceea de a se înscrie în campanii şi concursuri pentru bloggeri … ar reuşi oare să exprima sentimentele în cuvinte ?

Revenind cu picioarele pe pământ, că se pare că gândurile mele imediat ce au un pic de libertate, evadează într-o altă lume plină de basme și povești, ce îmi doresc să devină realitate. Dar până a deveni realitate, îmi doresc această boxă inteligentă V-bass pentru a putea lua mereu cu mine la ieşirile cu prieteni în weekend … astfel având posibilitatea de a a asculta muzică fără a mai tortura maşinile vreunuia dintre noi.

bass1

Ehe … deci boxă inteligentă V-bass … aceasta doar de mine va asculta … şi cu muxică eu în continuu eu  mă voi delecta.

Lasă un răspuns

