În lumea poveştilor

În copilărie, de fapt în perioada în care nu ştiam să citesc, în fiecare seară părinţii mei îmi spuneau sau îmi citeau căte o poveste înainte de a merge la somn. Imediat ce am învăţat să citesc, mama a început să îmi cumpere tot felul de cărţulii, care se pare au reuşit să îmi distragă atenţia pentru a le citi.

dwin1

Pasiunea şi dragostea de a citi probabil că mi s-a întipărit în minte încă din acea perioadă, în care se spune că suntem tentaţi să copiem tot ceea ce fac cei din jurul nostru. Slăbiciunea pentru citit m-a transformat într-un mic colecţionar de cărţi, atât pentru mine, cât şi pentru cei dragi. În ultima perioadă aş putea spune că am profitat de acest lucru, astfel că ori de câte ori am fost nevoită să cumpăr un cadou, cărţile au fost în lista mea de preferinţe.

Unul dintre mgazinele mele preferate este Dwyn Shop, pe ca l-am şi vizitat şi zilele acestea, motivul principal consituindu-l identificarea unor cadouri de 1 iunie, că tot de aproprie cu paşi repezi  Ziua Copilului. De aceată dată „regulile jocului” se vor schimba un pic,  astfel că pentru copilașii ca care țin foarte mult și se care se află mereu în jurul meu am să cumpăr pe lângă tradiţionalele cărți pentru copii și câte un joc, încercând astfel să nu le dezamăgesc așteptările.

dwin4

Ideea ce mi-a trecut prin gând în timp ce vizitam magazinul online Dwyn Shop, astfel că pe lângă tradiţionala carte m-am gândit să achiziţionez şi câte un LEGO pentru cei mici. Ehe … se pare că şi de această dată magazinul online Dwyn Shop mi-a fost sursă de inspiraţie, ajutându-mă astfel să combin cumva utilului cu plăcutul, identificând pentru copilaşii din jurul meu cadouri care după părerea mea, le vor fi de mare ajutor.

Cărţile şi jocurile LEGO îi vor ajuta pe cei mici să îşi dezvolte imaginaţia şi să îşi pună mintea la contribuţie, aşa cum am făcut şi cu mine acum mulţi ani în urmă. Magazinul online Dwyn Shop a fost muza mea, ajutându-mă să identific cadouri perfecte pentru copii, timp în care a reuşit să îmi amintească de frumoşii anii ai copilăriei. Dacă eu care încă nu am un copil am reuşit foarte repede să identific cadouri pentru cei mici, pentru cei care deja sunt părinţi va fi o adevărată aventură, din magazinul online Dwyn Shop având posibilitatea de a alge orice tipă de jucărie doresc, care cu siguranţă va fi pe gustul copiilor lor.

dwin3

La cumpărături pentru copii în magazinul online Dwyn Shop am intrat … cu sacoşele pline am plecat !!!

Lasă un răspuns

