Cumpărături de la birou

În ultima perioadă cu toţii avem o mare problemă, lipsa timpului, care după părerea mea se înrăutăţeşte pe zi ce trece. Timpul nu ne mai ajunge, astfel că de cele mai multe ori realizăm că aveam atât de multe de făcut sau am fi putut face atânt de multe, însă nu avem când sau nu am avut timp să le facem.

dwin

Recunosc că acesta este unul dintre motivele pentru care am devenit dependentă de internet, ba chiar şi cumpărăturile am ajuns să mi le fac online, astfel identificând o muţime de lucruri pe care acest mediu ni le pune la dispoziţie, dar despre care eu nu ştiam nimic. Dwyn Shop este unul dintre magazinele online care „îmi satisface toate poftele” şi spun asta datorită diverităţii de produse pe care o pune la dispoziţie.

Abonarea la Newsletter-ul constituie este un plus pentru magazinul online Dwyn Shop, care de fiecare dată mă atenţionază cu privire la ofertele ce urmează să le facă. Ori de câte ori în ofertele acestora identific posibile cadouri pentru colegii mei de la serviciu … nu stau deloc pe gânduri şi mă apuc de comandat. Una dintre atribuţiile mele la serviciu este aceea de a mă ocupa de achiziţionarea cadourilor, indiferent că este o sărbătoare anume, sau doar ziua de naştere a unui coleg.

dwin2

 În urmă cu câteva zile am primit o notificare prin care eram anunţată de reducerile la jucării şi la cărţi pentru copii.  Ziua Copilului se aproprie şi bineînţeles că eu uitasem că trebui să cumpăr cadouri de 1 iunie pentru copii colegilor de la serviciu.  Notificarea primită a fost salvarea me, astfel amintindu-mi de faptul că trebuie să cumpăr cadouri pentru copii colegilor. De altfel, prin intermediul acesteia  am fost direcţionată direct către categoria de produse destinate copiilor (cărţi, jucării LEGO, îmbrăcăminte, încălţăminte), de unde în câteva minute am reuşit să fac aprovizinarea cu cadourile necesare zilei de 1 iunie.

În ideea de face o faptă bună şi de a-mi atenţiona colegii de faptul că urmează ziua copilului ( şi poate au omis aces detaliu) am dat un replay la notificarea primită de la Dwyn Shop pentru a le reaminti de faptul că cei mici merită în această zi să fie răsfăţaţi. Posibilitatea de a cumpăra online cadouri le va fi de mare ajutor după părerea mea, mai ales că noi toată ziua suntem la birou şi cu siguranţă nu au timp să hoinărească prin oraş după cadouri, preferând poate să stea alături de cei mic în acest timp.

ddd

Dacă şi tu de cadou pentru 1 iunie ai uitat … eu către Dwyn Shop te-am direcţionat !!!

Lasă un răspuns

