Mediul îl vom proteja

În ultima perioadă, asta poate că datorită faptului că am aderat la UE, pe lângă avantajele de care am beneficiem de ceva vreme, România are și o serie de obligații, una dintre acestea fii protejarea mediului înconjurător. Conform statisticilor, cu toate că în prezent mașinile emit cu aproximativ 90% mai puține gaze poluante, acestea sunt în continuare o potențială sursă de poluare a aerului.

toy1

Tehnologia a avansat, astfel că soluția pentru această problemă o aduce Wheel-E, un binecunoscut autorizat dealer al scuterelor electrice E-TWOW, cunoscut ca fiind cel mai economic vehicul constuit până în prezent. În 2015 acesta a fost considerat gadgetul anului, de care s-a îndrăgostit toată lumea, unul dintre motive fiind acela că a fost creat special pentru confortul nostru.

Scuterele electrice E-TWOW poat fi considerate o nouă modalitate de transport, indiferent de destinaţia pe care o avem. Aglomeraţia din oraş (maşinile sunt ca furnicile pe stradă în orele de vârf), numărul mic de locuri de parcare, preţul combustibulului care este mereu în creştere şi nu în ultimul rând nunumăratele cratere din asfalt ne provoacă să lăsăm maşina în parcare şi să identificăm o altă metodă de a ajunge la serviciu sau în orice altă destinaţie.

toy6

Pe lângă toate acestea, protejarea mediului înconjurător constituie după părerea mea un argument ce poate fi considerat a fi cel mai pertinent, motiv pentru care probabil a şi fost confecţionat scuterul electric E-TWOW. Cuvintele care descriu perfect acest nou autovehicul sunt: Puternic, Sigur, Deştept, Economic, Portabil, Rezistent, Confortabil şi nu în ultimul rând Fabulos.

Magazinul este recunoscut şi datorită trotinetelor electrice E-TWOW ( eco, master sau booster), un gadget ce a fost creat special pentru confortul nostru şi de care eu una m-am îndrăgostit încă din prima clipă. Dorința mea de a avea o Trotinetă Electrică Eco se va transforma în realitate în aproximativ o lună, când părinții mei mi-au promit că o să mi-o dăruiască cadou, că tot e ziua mea.

toy2

Trotineta îmi va fi de mare ajutor, traficul fiind foarte aglomerat în intervalul orar în care eu merg la serviciu sau când revin acasă. Norocul meu este acela că de-a lungul drumului către serviciu, pe de o parte şi cealaltă a acestuia, trotuarul destinat pietonilor este perfect pentru a trece zilnic pe acolo cu noua mea trotinetă electrică E-TWOW. Imediat ce trotineva va intra în posesia mea, mă voi putea declara o mică ecologistă, mai ales că lucrez la o instituţie ce are ca scop principal protejarea mediului înconjurător.

Achiziţionarea unui astfel de trotinete poate că îmi va motiva colegii şi şefii de a face şi ei acelaşi lucru, astfel având posibiliatea de a transmite şi celor din jur mesajul nostru. Un alt detaliu ce mi-a atras atenția la această trotinetă este faptul că viteza maximă este de 27 km/h, un detaliu foarte important pentru mine … coafura mea și a colegelor mele va arata perfect și când vom ajunge la serviciu.

toy

Sper ca inițiativa mea să îmi motiveze colegii sau șeful să își achiziționeze și ei o trotinetă electrică E-TWOW, aceasta fiind după părerea mea o inițiativă de ai motiva și pe cei din jur să procedeze la fel.

Trotinetă electrică E-TWOW de ne vom cumpăra, mediu îl vom proteja !!!

Lasă un răspuns

