Mobilier la moft

În urmă cu câteva luni, în timp ce îmi căutam o câteva cuiere în care să îmi mai agăț câte una alta prin cameră, am identificat, pe internet, un magazin, a cărui imagine de prezentare mi-a atras atenția, astfel vizitîndu-le și site-ul celor de la MAM Bricolaj. Motivul pentru care căutam să îmi cumpăr câteva umerașe, era acela că prin toată camera aveam împrăștiate, hainele pe care mama mi le mai calcă când are timp, dar și tot felul de eșarfele, cărora nu le-am găsit încă un loc.

mam3

După lungi căutări, am reușit să identific și cumpăr niște cuiere geniale, aș spune eu, care se asortează perfect cu nunața pereților camerei mele. Un plus de culoare și câțiva fluturași pe ici pe colo nu vor face dect să îi redea spațiului în care îmi petrec mare parte din timpul câd stau acasă, nu îi poate aduce camerei un pic de culoare. Magazinul pe care l-am identificat este îmi va fi de mare ajutor în viitorul apropiat, mai bine spus în momentul în care va trebui să îmi achiziţionez mobilierul pentru noua mea, pe care părinții mei o vor face în viitorul apropiat.

mam

Unul dintre motivele pentru care aş vrea să beneficiez de această oportunitate îl constituie faptul că MAM Bricolaj îmi oferă oportunitatea de a-mi comanda o piesă de mobilier care să fie exact pe gustul meu (formă, culoare, dimensiuni) Ultima dată când mi-am comandat mobilier pentru camera mea, îmi aduc aminte că am umblat zile întregi în identificarea unui pat care să fie pe placul meu. În toate magazile prin care am tot hoinărit niciodată nu am găsit toate aceste 3 criterii (formă, culoare, dimensiuni) care să corespundă unui singur pat.

mam2

 Patul care avea culoarea pe care o vroiam eu, nu aveam dimensiunile corecte, iar care avea dimensiunile, nu avea forma pe care o vroiam … motiv pentru care până la urmă am luat ce am găsit, dar asta nu înseamnă ca a şi fost pe gustul meu. Norocul se pare că mi-a surâs de această dată, astfel că imediat ce ai mei vor termina de constuit noua casă, eu voi avea ocazia de a-mi face un pat și molilier conform gusturilor mele.

mam4

Patul pe care mi-l doresc de atâta timp, este un pic mai special faţă de celelalte, asta datorită unor dotări pe care le-am tot văzut pe la prietenii mei. Un detaliu la care țin foarte mult este faptul că aș vrea ca patul să fie un pic mai înalt față de unul clasic, iar sub el să îmi fac o ladă, unde să îmi pot depozita diverse (lenjeria), acest spațiu transformându-l într-un dulap.

Salteaua aș vrea să fie superortopedivă, dar nu foarte moale, în ideea de a-mi susține corpul într-o poziție neutră, pentru că nu îmi place sa mă afund în ea. Culoarea patului aș vrea să fie din pal nelaminat , culoare Vintage Marine .

mam1

Se pare că de această visul va deveni realitate … voi avea un pat așa cum visez de ceva timp, acum tot ce îmi râmâne de făcut este să îmi zoresc părinții să se apuce de casa, iarășii mult așteptată.

Lasă un răspuns

