Descoperă frumusețea cu Dove …

Primăvara încă de când mă știu a fost un anotimp în care am avut probleme cu mâinile, asta datorită varațiilor de temperatură, a vântului, etc. Toate aceste mici detalii, adunate îmi afectează pielea mâinilor, care se pare este ceva mai sensibilăîn fața acestor variații ale vremii. De-a lungul timpului nu am reușit să descopăr o cremă sau un săpun care să îmi hidrateze pielea mâinilor …asta până acum câteva săptămâni când am testatsăpunul lichid de la Dove (săpun cremă lichid Purelz Pampering Shea Butter with Warm Vanilla şi săpun cremă lichid Original).

17410301_10212523613950336_865547490_n

Recunosc că până acum ceva timp singurul tratament care îl foloseam pentru a-mi hidrata mâinile erau cremele şi dacă stau bine şi mă gândesc cred că le-am testat mai pe toate pe care le-am găsit în farmacii. În geantă la mine mereu găseai cremă de mâini, care acum e înlocuită de săpunul lichid Dove, dar care nu stă în geantă, ci acasă şi la birou, practiv în locurile în care îmi petrec eu mare parte din timp.

postare 1

Săpunul Dove, indiferent care dintre ele se pare că are capacitatea de a hrăni pielea mâinilor, asta datorită faptului că are în componenţă¼ cremă hidratantă care are rolul de a  hidrata mâinile în timpul curăţării. Folosind zilnic săpunul Dove, mâinile mele sunt fine şi mătăsoase astfel că numai sunt nevoită să port crema de mâini după mine. Spuma catifelată pe care săpunul o face în timpul spălării i-a provocat pe toţi membrii familiei mele să îl folosească.

17505987_10212579048056154_687751407_n

Săpunul meu Dove acum mai nou a început să țină locul și gelului de duș, care pe vremuri era indispensabil.  Se pare că efectele pe care le are săpunul lichid Dove (miros plăcut și piele catifelată), i-au provocat pe ai mei să îl foloseasc din ce în ce mai des. Încearcă și tu și nu vei regreta. Dacă vrei sa te convingi, treci pe la mine și testează săpunul lichid Dove!

Lasă un răspuns

