Blogatu.ro ….un blog de nota 10

În urmă cu aproximativ un an am descoperit blogul lui  Marius Călugăru, asta în timp ce căutam informaţii despre un telefon pe tata şi-l cumpărase şi căruia nu reusise să îi descopere toate utilităţile. Întâmplarea a făcut să descoperim Blogatu.ro şi una dintre emisiunile acestuia, #Testarea în care Marius a prezentat în detaliu informaţii ce i-au fost de folos tatălui meu.

blogatu1

Încă de atunci urmăresc cu maximă atenţie blogul acestuia, care se pare împlineşte frumoasa vârstă de 10 ani, un număr ce în baza Cabalei reprezintă perfecţiunea. Blogul lui Marius din punctul meu de vedere a atins perfecţiunea în cei 10 ani de muncă prin faptul că reuşeşte să îşi atragă publicul prin intermediul  review-urilor postate periodic pe blog.

Partciparea lui Marius la emisiunea „Stare de fapt” a fost un moment decisiv pentru mine, pentru simplu fapt că am reuşit să mă decid, într-un final, ce model de tabletă să îmi cumpăr. Noul gadget Allview AX4 Nano se pare că este exact ceea ce căutam, o tabletă perfectă pentru un blogger căruia prin printe îi întrezăresc mereu idei pentru articolele sale.

blogatu

Display-ul de 7” îmi oferă posibilitatea de a purta mereu tableta în geantă, dar şi de a suprinde imagini inedite perfecte pentru articolele mele, datorită rezoluţiei de 1024 x 600 px. Memoria Flash de 8 GB care poate fi extinsă printr-un card microSD de până la 32 GB, este exact spaţiul de care am nevoie pentru pasiunile mele scrisul, pozele şi cititul. Deşi îmi e greu să recunosc, sunt dependentă de conexiunea la internet, dar problema se rezolvă datorită conectivităţii 3G  a tabletei ce îmi permite să stau conectată la internet oriunde m-aş afla.

blogatu3

Multitudinea de funcţii pe care tableta Allview AX4 Nano le oferă şi pe care Marius a ţinut să le evidenţieze m-au provocat să îmi achiziţionez acest gadget.

Lasă un răspuns

