Un roboțel cu suflet

Omul visează în fiecare seară, iar conform statisticilor se pare că fiecare dintre noi îți petrece o trăime din viață dormind și fără a-și da seama, visând. Una dintre acele persoane sunt bineînțeles și eu, deși eu rar îmi aduc aminte ce visez. Comic este faptul că ori de câte ori visez ceva, mereu încerc să deslușesc ce repezintă acel lucru …. dar fără solți de izbândă.

ce-visez-default-logo.jpg

Unul dintre visele pe care mi-l amintesc frecvent și de care mă amuz, deși aș vrea unori să devină realitate este acela în care am devenit un roboțel care citea gândurile persoanelor din jur. Da… interesant ce am visat, doar că nu am găsit nici până acum .. o variantă de a descifra visul meu ciudat în ceas de subseară.

Întrebarea ce mi-a trecut prin minte acum câteva minute a fost aceea ce că aș face eu dacă m-aș transforma într-un astfel de roboțel sau dacă aș reuși să inventez unul. Imaginația mea probabil că a prins aripi de la cât drob și pască am tot degustat zilele acestea, în timp ce stăteam în acel leagăn făcut de bunicu în perioada în care eram copil. În acele clipe am reușit să îmi amintesc de acea mușcată pe care bunica mereu o uda și în a cărui pământ umezit îmi înfingem eu mereu degetele.

superblog-logo

Plecând de la ideea că în timp visul meu va deveni parțial realitate și voi reuși să invente un astfel de roboțel, primul lucru de care aș profita ar fi acel moment ar fi acela de îmi face cunoscută invenția ce a luat naștere după o lungă încondeiere a teancuri de hărtii de prin casă. De-a lungul timpului, ca partener SuperBlog am colaborat cu mai multi  partenerii media și bloggerii care susținut competiția de blogging, pe care acum i-aș ruga să mă susțină, promovându-mi ideea.

ultim2

Connect, toateBlogurile.ro, Connect, ExTraViTa.ro, O Pisică Neagră, Robintel.ro și EmilCalinescu.eu ar fi o parte dintre viitorii mei parteneri, la care aș apela să mă susțină și să îmi  promoveze noua mea invenție, care va arăta într-un mare fel. Roboţeii mei, vor fi practic nişte mici clovni, ce vor purta la gât câte o eşarfă, iar în loc de nas vor avea un nasture cu două găurele. Cutia în care acesta va sta va avea în partea de deasupra un chenar roşu pe care va scrie cu majuscule „ROBOŢELUL VA FI UTILIZAT DOAR ÎN SCOPURI NOBILE”.

ultim

Inteprinderea Individuală Dya Citeşte Gânduri va avea doar câţiva angajaţi, care în primă fază vor semna un contract de confidenţialitate prin care li se va interzice să dezvăluie detalii despre modul în care au fost confecţionaţi roboţeii. Roboţeii realizaţi vor putea fi închiriaţi doar pentru o scurtă perioadă de timp, în schimbul unei sume modice, asta în urma completării unui chestionar în care trebuie să precizeze exact motivul pentru care îşi doresc roboţelul.

ultim5

Încerc eu a etira povestea însă trebuie să precizez că acești roboței nu vor intra decât în posesia uneor persoane care vor să facă un lucru bun … nu aș avea conștiința împăcată dacă roboțeii mei ar provoca un „mic dezastru”. Evit a recunoaște acest lucru, considerând că e o mică slăbiciune a mea, dar ori de câte ori rănesc pe cineva, vorbindu-i urat sau jignundu-l am renușcări, însă nu ma pot abține în acel moment, deși ceea ce e în mintea și sufletul meu nu coincide cu ceea ce spun.

ultim3

Roboțelul vreau să fie asemenea mie, însă fară a supara pe nimeni din jur …  așa cum mai fac eu uneori. Astăzi, indiferent unde mergem nu avem decât neșansa de a ne întâlni cu o persoană care încearcă să ne rănească în beneficiul sau, iar roboțelul meu va fi exact opusul. Promovarea acestuia în mediul online mă mă ajuta să îmi fac cunoscută inițiativa într-un timp foarte scurt, de acest mediu azi toată lumea fiind dependentă.

Tehnologia avansează pe zi ce trece … deci hai să profităm.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

