Tradiție de familie….. Farmec

Copilăria ca mulți alții mi-am petrecut-o alăturii de bunicii mei, care deși aveau o vârstă m-au învățat foarte multe lucruri care deși atunci le credeam inutile, la un moment dat în viață mi-au fost de folos. Locuind la țară vara toată ziua mi-o petreceam prin gradină, în câmă sau pe unde mai mergeau bunicii mei să muncească.

produse

În timp, toate activivitățile pe care bunicii mei le făceau și care mi se păreau a fi mistere de neneslușit, am început să le descopăr și acum pot spune cu mândrie că unorii informațiile „culese” îmi sunt de mare folos. Unul dintre detaliile la care țineam mereu să le știu au fost denumirile plantelor și a pomilor cu care mă tot întâlneam prin diferite locuri.

Un alt lucru de care îmi aduc aminte cu mare drag din acea vreme în care am stat cu bunicii mei sunt acele momente în care bunica culegea tot felul de plante, le lăsa la uscat și apoi le depozita ăn pod pentru a le folosi în perioada de iarna. Frecvent bunicii mei foloseau plantele culese pe timpul verii pentru a face ceaiuri sau diverse remedii pe care ei le foloseau pentru fel de fel de afecțiuni.

produse 2

Încă din acea vreme pot spune că am rămas oarecum „setată”pe ideea de a folosi pe cât posibil ceea ce îmi oferă natura, deși problema cu care mă confrunt este aceea că acum timpul nu îmi permite să mai „hoinăresc” ca în acele vremuri pentru a culege tot felul de plante asemenea bunicilor mei. Pe de altă parte chiar dacă aș încerca cumva să îmi fac timp pentru a merge și colecta tot felul de plante, nu cred că aș avea răbddarea și nici locul perfect pentru a le depozita… cum făceau bunicii mei acum câțiva ani.

produse1

Deși timpul a trecut, ideea de a folosi produse ce au la bază produse naturale mi-a rămas cumva întipărită în minte, motiv pentru care pe noptiera mea cu produse de înfrumusețare a unei mărci de tradiție. Spun acest lucru datorită faptului că gama de creme pe care eu o folosesc, Farmec, își are originile din vremuri de de mult, fapt demonstrat de prezența acestora și pe noptierea mamei și bunicii mele.

produse4

Farmec după cum se poate observa este o marcă completă pentru întreaga familie, care se pare dăinuie de peste ani și ani, mai exact 74 în Romania și 128 de când a apărut pentru prima dată pe piață. Diversitatea de produse cosmetice Farmec, un produs românesc, oferă oricărui membru al familiei să profite de ele, indiferent de vârsta pe care o are, aceasta fiind o gamă de produse adaptată perfect necesităţilor unei familii.

Dar totuși eu de ce folosesc produsele Farmec ? Unul și cel mai important motiv pentru care am încredere în această gamă îl constituie faptul că la baza acestora stau acele ingrediente naturale pe care bunicii mei le „colecționau” pe timpul verii și le foloseau în timpul iernii. Ingredintele folosite asigură  compatibilitatea produselor cu pielea, eficiența acestora și nu în ultimul rând absorbie rapidă, un detaliu de care mai toții ținem cont.

pp.jpg

Acum dacă bunica și mama folosesc produse Farmesc și sunt mulțumite, eu de ce nu aș fi ??? Experința lor își spune cuvântul și m-am las pe mâna lor … până când produsele m-au convins și pe mine că merită să le folosesc și că este o marcă de încredere !!! Încearcă și tu Șamponul Nutritiv cu Germeni de Grâu și Miere și te vei convinge !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

