M-am simţit responsabilă

Astăzi cu toţii avem tot felul de conturi pe diferite reţele de socializare, astfel aflând despre un concurs iniţiat de Momondo pe Instagram. Premiul acestui concurs constă în două excursii, fiecare în valoare de 1500 de euro, a căror destinaţie este necunoscută până la aflarea câştigătorilor (cei doi câştigători vor vizita oraşul unul celuilalt). Imediat prin minte mi-a trecut prima mea excursie împreună cu fratele meu care avea doar 5 ani, iar eu 13. Poate că nu îmi mai aduc aminte cu exactitate toate detaliile acelei excursii, însă pozele făcute reuşesc oride câte ori le revăd să îmi reîmprospăteze acele clipe pe care nu aş vrea să le uit niciodată.

excursie

Încă de când s-a născut fratele meu, mereu am avut tentinţa de a juca rolul de soră mai mare, fiind mai tot timpul cu un pas în urma lui.  Adoram să am grijă de el, motiv pentru care în ultimul am de grădiniţă, când a fost nevoit să plece în excursie, mama ma trimis în locui ei, sub motivaţia că ea are treabă şi nu poate lipsi 3 zile din Iaşi. Peripeţia noastră a început într-o zi de vineri şi s-a terminat duminică spre seară, când ai noştri ne aşteptau nerăbdători să vadă cum suntem după cele 3 zile în care nu am ştiut nimic unii de alţii. Această excursie a fost prima noastră „expediţie” împreună, dar şi prima ocazie când am fost nevoită să supraveghez singură pe Radu.

excursie d

Copil fiind ideea de pleca într-o excursie ma încântat atât de tare încât am acceptat să am grijă de fratele meu în schimbul unei mici escapade. În acele trei zile am reuşit să trecem pe la câteva obiective turistice pe care le mai vizitasem, dar care de câte ori le revăd reuşesc să îmi trezească în minte acelaşi sentiment ca şi când ar fi prima dată. Casa memorială „Ion Creangă” din Humuleşti, Cetatea Neamţ, Lacul Roşu, Cheile Bicazului sunt câteva dintre destinaţiile pe care le-am străbătut în acea excursie de 3 zile şi de nenumărate ori după acea, iar dacă aş avea ocazia, aş vrea să le revăd iar şi iar, unul dintre motive fiind minunatele peisaje ce se regăsesc în aceste zone şi în care mă regăsesc într-un fel sau altul.

excursie

Acum că tot am adus vorba despre locurile în care ne regăsim și care reușesc să își lase amprente asupra noastră, țin să vă anunț că Momondo a mai ințiat un concurs pentru cei care își doresc să își viziteze țara de origine sau să câștige un kit de testare a ADN-ului. Informații referitoare la concurs pot fi găsite aici.

Dacă site-ul Momondo am vizitat … printre pozele din trecut am depănat.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017. 

Lasă un răspuns

