Întreaga familie cu ochii pe Schwarzkopf

În urmă cu câteva săptămâni am identificat pe internet o adevărată provocare .. pe care până la urmă am îndrăznit să o accept cu toate că urma să îmi schimb planurile. Decizia pe car o luasem cu ceva timp în urmă se pare că a fost greu să o respect, eu fiind plex de la genul de persoană căruia îi plac provocările. Noua vopsea Color Expert  cu tehnologia Omega Schwarzkopfma făcut să mă răzgândesc și să o testez.

vopsea5

Ispita mea de această dată a fost SC BUZZSTORE SRL, pe a căror pagină de socializare am descoperit  campaniainiţiată deSchwarzkopf Romania. Era foarte simplu ceea ce aveam de făcut  … m-am înscris în campanie, am fost selectată şi în doar câteva zile la mine la uşă a apărut curierul cu un colet în mână pe care scria Schwarzkopf Romania.

Deci clar …. aveam treabă în weekend, trebuia să testez noua vopsea Color Expert Şaten Deschis 6-0. Sâmbătă dimineaţă imediat după micul dejun care l-am pregătit eu pentru întreaga familie, a urmat „operaţiunea vopsirea Dianei”, în cadrul căreia a fost implicată toată familia (eu, mama, tata și fratele meu). Imediat ce am pregătit vopseaua şi ustensilele, mama s-a apucat de vopsit, iar Radu ( fratele meu ) de făcut poze.

vopsea1

Partea care mi-a plăcut cel mai tare a fost momentul în care tatăl meu şi-a făcut apariţia, la final, normal pentru a da verdictul … „Părul Dianei pare a fi acoperit în întregime de vopsea, tot ce ne rămâne de făcut este să aşteptăm”.  Conform instrucţiunilor după cele 30 de minute mi-am spălat părul de vopsea, mi-am pus masca de după vopsire, după care am mers în inspecţie la cei trei membri ai juriului ( fratele, mama şi tata), asta numai după ce „m-am studiat”eu bine în oglindă.

vopsea3

Verdictul a fost clar… trecerea de la roscat la şaten deschis s-a meritat, cu alte cuvinte decizia mea de a mă vopsi a fost una corectă. Sincer, deşi eram cumva speriată de rezultat … în ideea că exista varianta ca actuala vopsea să nu reuşescă să o acopere pe cea veche, fiind nuanţe diferiţe, grijile mele au fost inutile. Astăzi, la numai 3 săptămâni de la vopsire pot spune că am trecut cu succes cei 3 paşi impuşi de vopseaua Color Expert cu OMEGAPLEX de la Schwarzkopf  ce îi oferă părului meu îngrijirea de care are nevoie în momentul vopsirii :

  1. Protejează (primul pas constă în folosirea unui serum impotriva ruperii părului, care se mixează cu crema colorantă)
  2. Sigilează (pasul doi îl reprezintă folosirea unui tratament reparator după colorare, ce sigilează fibra firului de par şi culoarea)
  3. Fortifică (pasul trei se aplică la trei săptamâni de la colorare şi constă in utilizarea unui tratament ce repară micro-legaturile din interiorul firului de păr).

 Eu sunt mulţumită … încearcă şi tu una din cele 20 de nunaţe din Gama Color Expert cu OMEGAPLEX şi te vei convinge .

vopsea

 

 Vopseaua Color Expert cu tehnologia Omega Schwarzkopf este vopseaua de care fiecare femeie are nevoie atunci când simte nevoia unei schimbări.

2 gânduri despre &8222;Întreaga familie cu ochii pe Schwarzkopf&8221;

  1. Și eu am testat vopseaua de păr de la Schwarzkopf Color Expert cu tehnologia Omegaplex și într-adevăr sistemul de colorare și îngrijire în 3 pași protejează și întărește micro-legăturile în timpul și după colorarea părului. Recomand! 🙂

    Apreciază

  2. Și eu am testat vopseaua de păr de la Schwarzkopf Color Expert cu tehnologia Omegaplex și într-adevăr sistemul de colorare și îngrijire în 3 pași protejează și întărește micro-legăturile în timpul și după colorarea părului.

    Apreciază

Lasă un răspuns

