Haina îl face pe om … Ricardo Montesi

De-a lungul timpului nu prea am avut ocazia de merge la cumpărături alături de un bărbat, însă anul trecut am avut ocazia şi de o astfel de experienţă, din care se pare am avut numai de învăţat. Fratele meu a avut nevoie de un costum pentru un eveniment la care avea să participe şi conform spuselor lui avea nevoie de un sfat în al alege pe cel potrivit.

costum3

Păcatul a picat cumva pe capul meu, astfel că eu am fost cea care la însoţit pe Radu la cumpăraturi sau mai bine spus el ma purtat după el o zi întreagă, colindând astfel toate magazinele ce comercializau costume din Iaşi. Căutările noastre se pare au fost în zadar şi spun asta pentru simplu fapt că ne-am întors acasă  cu mâna goală.

Seara în timp ce stăteam în faţa laptopului am dat un serch pe google în identificarea unui magazin online ce comercializează costume bărbăteşti. Condiţiile după care m-am ghidat au fost următoarele : mărimea, croiala gulerul şi a mânecilor sacoului, respectiv talia şi lungimea pantalonilor. Un alt detaliu după care m-am uitat a fost acela de a identifica un model de costum care să se potrivească evenimentului la care fratele meu merge, respectiv culoarea acestuia, fiind după părerea mea două detalii foarte importante.

costum

Dintre toate magazinele online vizitate cel care îndeplinise toate criteriile enumerate până acum a fost  E-Costume-Barbatesti.ro, însă nu î-am spus nimic fratelui meu până nu am analizat cu atenţie şi celelalte amănunte pe care fratele meu le analiza când se uita la un costum. Radu era foarte atent  la numărul de nasturi pe care îi avea sacoul, la crestătura de la reververul acestuia, respectiv la deschizătură făcută la spatele acestuia.

costum1

În urma analizei făcute, site-ul a îndeplinea toate aceste criterii pe care Radu le cerea de la un costum, astfel că am îndrăznit să îl recomand în ideea că poate găsesşte ceva care să i se potrivescă. Radu a intrat pe site şi spre mirarea mea, a găsit un costum care i-a plăcut şi pe care l-a şi comandat. În ideea de a arăta perfect la evenimentul ce va participa, a ales să îşi  comande de pe site şi butonii, cămaşa, cravata şi cureaua ce se pare se asortau perfect costumului cumpărat.

http://www.dreamstime.com/stock-photos-emoticon-brilliant-idea-image22756593

Conform spuselor fratelui meu acesoriile au o importanţă destul de mare în ceea ce priveşte ţinuta unui bărbat, oferindu-i persoanei ce o poartă oportunitatea de a-şi crea o ţinută originală şi sofisticată, care să îl reprezinte până la urmă.

Radu haine create de Ricardo Montesi la eveniment a purtat .. de cei din jur a fost admirat.

Lasă un răspuns

